Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
11. maj 2003 - 20:03 Der er 14 kommentarer

Orange SPV

Er der nogen her, der kender noget til Orange SPV'en? fx tager den gode billeder, er lydkvaliteten god osv. Er der nogen der har den?? Jeg overvejer at købe den, så jeg vil gerne høre, hvad I synes om den..
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:05 #1
SPV'en er god. har en selv.

Den tager bedre billeder end Nokia 3650 i hvert fald.

Den kan synkronisere med Outlook, og den kan optage en samtale og den er opbygget lidt ligesom Windows styresystem... lettere for windows brugere at sætte sig ind i den telefon vidst nok.

Men... den kan da også ringe :)
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
11. maj 2003 - 20:06 #2
Okay, jeg har bare hørt at billederne er vildt dårlige... Kan man også optage film???
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:06 #3
Den har 65.500 farver... ret godt.

Hvis jeg skulle sige det eneste dårlige, er det at kamera skal tages af og på i bunden af telefonen.

Men se på den lyse side, i fremtiden vil det måske være muligt lige at sætte et bedre kamera i eller noget lignende... aner det ik' :)
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
11. maj 2003 - 20:08 #4
Hva, er det et problem at knapperne er så små???
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:12 #5
Knapperne er ikke for små... det synes jeg ikke, ikke til mig i hvert fald :)

Billederne ER bedre end Nokia 3650... hvis valget står på en mobil som kan tage billeder, så er SPV en god løsning. Den tager vidst i lidt flere farver... men samme opløsning. Om ik' andet, billederne er forskellige, SPV er  bedre. Jeg har selv en SPV, og min ven har en 3650 og vi har leget lidt med det :)
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:14 #6
Den kan ikke optage film. Det kan Nokia 3650 så til gengæld, men kun i 15 sek.

SPV: Den kan optale en samtale, som en diktafon, også IMENS man taler i telefon med en. og det kan den i 3 minutter.
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
11. maj 2003 - 20:15 #7
Okay, det må da siges at være positivt... Kunne man eventuelt ikke installere et program som kunne optage film.. Det er jo noget med at der er uendeligt mange muligheder når det er windows...
Avatar billede casch Nybegynder
11. maj 2003 - 20:15 #8
der kommer snart en spx den skulle være væsentlig bedre (ikke så mange fejl) og prisen skulle vist være omkring det samme
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:17 #9
mr. mads21: jo, jeg vil tro der vil komme udvidelser, hvor man nok har muligheden, da der jo er kamera i telefonen, men jeg ved det ærlig talt ikke. :)
Avatar billede mr_mads21 Nybegynder
11. maj 2003 - 20:18 #10
Man kan bruge den som MP-3-afspiller, ik'?? . Er det god nok kvalitet hvis man sætter hovedtelefoner til???
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 20:37 #11
Ja, lyder er ok, og det er samme kvalitet ved at sætte hovedtelefoner i ca.

MP-3 afspiller mener jeg vidst der også er. Der er også videoafspiller... så man kan se musik videoer eller film heh :)
Men tror ikke den kan klare en film... men en musik video kan den godt.
Avatar billede csuperman Nybegynder
11. maj 2003 - 20:45 #12
Den skulle kunne klare en film, så længe SD-kortet er stort nok.
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 21:53 #13
Ja, men jeg tænker nu mere på hvordan billederne vil se ud... teksten... og om telefonen kan klare så lang tid spilning, uden at køre lidt langsomme... og så SKAL den også sidde i en oplader imens :)
Avatar billede fej Nybegynder
04. juni 2003 - 18:15 #14
Man kan, ved at installere en DivX player på telefonen, se fuldskærm film med 25 billeder/sek, hvorimod man normalt kun kan se 8 billeder/sek.
Det kræver dog at telefonen er låst op.
Her er nogle sider:
www.coolsmartphone.com
www.4smartphone.dk