Avatar billede ibob Nybegynder
09. maj 2003 - 00:12 Der er 9 kommentarer

Forhandlere søges - men hvordan?

Hej Alle sammen,

Jeg har udviklet et program, som jeg gerne vil have konsulenter til at sælge til kunder når de alligevel er ud hos dem. Men mit problem er at jeg til dagligt har et fuldtids job, så jeg har ikke tid til at kontakte alle de firmaer jeg gerne ville.

Er der nogen der har en god idé til hvordan jeg kommer videre i min færd?

Med venlig hilsen
ibob
http://www.ntconsult.dk
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. maj 2003 - 00:19 #1
Brug en direct mail-kampagne i stedet og følg telefonisk op på dem der svarer.
Avatar billede kbonline Nybegynder
09. maj 2003 - 00:33 #2
jeg vil mene at darkstar har ret i at du må prøve at sende en mail til forskellige firmaer som sælger / designer hjemmesider og lign. videre, måske mangler de lige det du har.

ps jeg kikkede lige på din side, og faldt tilfældig over en trykfejl under referencer: der står Kameraudlejhningen ApS = der er vist et H formeget.

+ jeg får denne fejl når jeg vil se dine demoer :
HTTP/1.1 Application Restarting  ---------- FED DEMO ;-)
Avatar billede ricky Nybegynder
09. maj 2003 - 01:06 #3
Er det dig der har udviklet Microsoft Baseline Security Analyser ?
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. maj 2003 - 09:16 #4
kbonline & ibob>>> Jeg mener almindelig post - ikke email. Email vil i bedste fald blive ignoreret af modtagerne.
Avatar billede ibob Nybegynder
09. maj 2003 - 10:04 #5
Jeg har lige genstartet min web server, da den ikke længere kunne finde ud af at afvikle .asp. Så nu virker alle siderne igen. Sorry.

Jeg ved at man ikke må sende e-mails uopfordret, så det er ihvertfald udelukket.
Avatar billede ricky Nybegynder
09. maj 2003 - 12:25 #6
ibob>> Er det dig der har udviklet Microsoft Baseline Security Analyser ?
Avatar billede ibob Nybegynder
09. maj 2003 - 12:38 #7
ricky>>> Hvorfor bliver du ved med at spørge om det???
Avatar billede ricky Nybegynder
09. maj 2003 - 13:12 #8
Fordi at jeg ikke umiddelbart tror at du må distribuere Microsoft produkter - uanfægtet at det er en gratis utility - men jeg ville jo ikke overfalde dig hvis nu du havde rettighederne til denne utility :) - for alle tilfældes skyld ville jeg personligt rette linket til, så det bare peger direkte over på microsofts downloadfil.
Avatar billede ibob Nybegynder
09. maj 2003 - 13:17 #9
Ja, sådan havde jeg ikke lige tænkt på det, så nu er linket rettet.