Avatar billede bigbird Nybegynder
08. maj 2003 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cookie filer (Omdøbning af filer)

Jeg har en store mængde cookies fra en terminal bruger "CST". Disse coockies skal flyttes over til hans "CS" profil istedet.

CS er hans brugernavn. T profilen er blot en anden profil hvor man skulle have et længere password.

Vi har omkring 15 personers cookies der skal overføres til deres almindelige profiler, da vi fjerner terminal brugerne.

Cookie filerne er fundet og hedder alle CST@blablabla. Hvordan ændre man dem alle til hurtigt at hedde det samme, pånær T´et ??
Avatar billede diamant Nybegynder
08. maj 2003 - 10:49 #1
Hvis man omdøbe cookies, kan de ikke bruges mere. IE kan ikke finde dem.
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
08. maj 2003 - 10:52 #2
Er det ikke nemmer at få terminal serveren til selv at sende nogle nye cookies?
Avatar billede bigbird Nybegynder
08. maj 2003 - 11:21 #3
Jeg har vist formuleret det forkert....
Terminalen serveren "lever" stadigvæk..
Tidligere havde vi dobbelt profiler af alle. En profil med kort password til intern brug, og en profil med længere password til terminal brug.

Nogle af brugerne har over 200 cookies hvor deres password og instillinger ligger til mange af deres sider. Det er disse cookies der skal overføres til den ene bruger, da terminal brugerprofilen skal fjernes.
Avatar billede bigbird Nybegynder
08. maj 2003 - 12:37 #4
Har fundet et program til det...