Avatar billede fctue Nybegynder
08. maj 2003 - 04:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox og live

Har lige købt mit xbox live-sæt, men kan ikke få det til at virke.
Jeg har ADSLmodem (512) og har derfor en dynamisk IP.add.
Nu har jeg fået ip.add. som jeg skulle bruge, men det virker stadig ikke.
Mit modem er med usb indgang, så derfor har jeg valgt at bruge et netværkskort til at koble min xbox til. den kan godt se at ledning er sat til, men kan ikke gå på ive-delen. Er det fordi mit kabel skal være kryds(eller ej) og hvordan ser man om det er det ?
Nogle gode råd giver point !!!

Takker
Avatar billede knarf Nybegynder
13. maj 2003 - 13:35 #1
har du tjekket www.xbox.com ? eller måske www.microsoft.dk
Avatar billede fctue Nybegynder
14. maj 2003 - 07:43 #2
Har lyst det via microsoft-support, så har løst det selv.
Avatar billede fctue Nybegynder
14. maj 2003 - 07:44 #3
Har lyst det via microsoft-support, så har løst det selv.