Avatar billede julebetty Nybegynder
08. maj 2003 - 02:14 Der er 8 kommentarer

Unlocking af nyere Nokia telefoner med datakabel.

Hej

Jeg vil gerne lære at unlocke nyere Nokia telefoner med et datakabel - Nokia telefoner med nyere software versioner.

Jeg vil gerne vide
1. hvilket program jeg skal benytte, hvor jeg kan hente det
2. Evt hvad jeg skal passe på under unlocking processen (hvornår telefonen skal slukkes/tændes osv)
3. hvilket datakabel jeg skal benytte osv osv

Jeg er nybegynder.

Mvh
Kim
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 02:16 #1
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 02:23 #2
Her er lidt mere, men jeg tror at du får mest ud af første link, men altid rart med forskellige input:) http://www.qsl.net/oz1eee/mobil.htm
Avatar billede zh Nybegynder
08. maj 2003 - 02:30 #3
www.unlocking.dk der skulle det være muligt at få koden til din telefon ved hjælp af dens emei nummer
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 02:36 #4
zh-> fuldstændig rigtigt, men julebetty siger at han/hun gerne selv vil lære hvordan man unlocker en telefon - ikke bare ønsker at få det gjort af et firma;)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
08. maj 2003 - 02:38 #5
Men julebetty, hvis du ikke selv har mod på det skal du benytte dig af dette link i stedet for: http://www.gratisunlock.dk/
Avatar billede julebetty Nybegynder
08. maj 2003 - 22:28 #6
aovergaard>> Mobilebest er min egen hjemmeside :-)
Jeg vil lære hvordan man unlocker med datakabel SELV... :-D

Jeg ved ikke så meget om det, det jeg har på mobilebest er noget jeg har oversat fra en anden amr. hjemmeside

kim
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2003 - 23:55 #7
Hvorfor får du det ikke bare gjort af et firma? Det koster 100 kroner og de ved hvad de gør! Der er masser af reklamer i www.dba.dk og andre aviser ligesom den. Det er det bedste!
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:44 #8