Avatar billede grizzly Nybegynder
07. maj 2003 - 14:08 Der er 16 kommentarer

Logo

Vi er en klan som mangler et logo som folk kan kende os på, og som kan være på en t-shirt i tilfælde at vi på et tidspunkt for råd.

Er der nogle som er friske på at lave et?

Banneret skal ihvertfald indeholde en slange og så skal der stå Cobra-Clan, eller -=[CC]=-. Banneret skal holdes i neutrale farver, altså grå og sort. Men slangen kan godt være andre farver. Og måske også url. www.cobra-clan.dk
Det behøves ikke at være alt for enkewlt. Det skal jo også se fedt ud.

Vi ville blive meget taknemmelige hvis der var nogle der gad.
Avatar billede grizzly Nybegynder
08. maj 2003 - 19:15 #1
Sikke en masse som er ellevilde med at lave noget :D
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. maj 2003 - 23:43 #2
en clan er jo for neder (sorry jeg siger det lige ud) og der er masser der er ellevilde for at lave noget mere work.. Men jeg ved at ikke komme til at lave t-shirts og hvis i gør er det jo nok ikke nogle som ville købe dem da det er en clan... Jeg hader selv Spil jeg synes de skulle stoppe slag af spil folk bliver fuck up in the head af spil... JEG ER MEGA KED AF AT I SKULLE HØRE DET FRA MIG DA JEG SIGER DET TOTAL LIGE UD...

Held og Lykke med jeres project.. ;) Take Care!
Avatar billede grizzly Nybegynder
09. maj 2003 - 18:21 #3
Ææææhm.. jeg tror du har misforstået os. Vi vil ikke have t-shirts, men bare et logo. Vi sagde bare at vi måske ville bruge det til t-shirts HVIS VI FIK RÅD. Og nej andre skal ikeke købe dem. Det er kun til klan-medlemmer. Vi er ikke interreserede i at sælge dem.

Og en sluttende bemærkning. Du sagde aty man blev fucked up i hovedet af at spille computer. Hey er det ikke dig der er lidt underlig oven i hovedet? Prøv lige at læse hvad du skrev igennem en gang til. Det er lidt underligt...
Avatar billede in2designs Nybegynder
09. maj 2003 - 19:40 #4
HiHI...OK jeg spillér sku ikke computer , jeg bruger den til mit arbejde!!! men ja whatever lige meget nu.... nu ved jeg hvad i skulle bruge det til...

Take Care!
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. maj 2003 - 21:07 #5
hvad size vil i godt ha det billede i ? som det der er der eller hvad ?.. 337x371 :o/ vildt tal :D
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. maj 2003 - 21:37 #6
Avatar billede grizzly Nybegynder
10. maj 2003 - 22:25 #7
Naaaa jeg tænkte mere på et logo som folk kan kende os på. Ikke et hvor er står enter site på.
Og der må gerne være sårn nogle seje effekter på (www.rainworld.com/psworkshop/)

Vi ville være glade for hvis det var pænt stort. Vi skal jo gerne have et stort og blæret et :D
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
10. maj 2003 - 22:28 #8
800x600 storet nok ? eller skal det være 1027x768, 1600x1200
Avatar billede grizzly Nybegynder
11. maj 2003 - 08:51 #9
ja det ville være fint
Avatar billede grizzly Nybegynder
11. maj 2003 - 08:51 #10
800x600 altså
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
11. maj 2003 - 13:52 #11
http://www.the-galaxy.dk/cobra3.jpg
hvor tæt er vi på det i vil ha nu så ?
Avatar billede grizzly Nybegynder
12. maj 2003 - 19:09 #12
Nu nærmer vi os med hastige skridt kan jeg godt se :D

Slangen og baggrunden er rigtig fed selvom baggrunden godt kunne laves færdig (har tjekket torturiallet og syns det er federe når det er færdig. Vælg en neutral farve så ville det være fedt (grå??) ! ). Det er jo som sagt et logo så måske ud kunne lave en kant udenom tingene (du ved rundt, firkantet eller en anden form...) Så kun teksten (som ikke rigtig passer ind. Brug f.eks en anden skrifttype og en anden farve. Måske flammer ligesom slangen.) og slangen var med.

Ellers ser det rigtig fedt ud! Måske nogle flere seje effekter ville være sejt :D
Avatar billede cozey Nybegynder
01. juni 2003 - 19:56 #13
voyager dfs : Der er rettigheder på de billedeer du bruger! ... Det sidste du har lavet er et stjålet billede, hvor du bare har sat text på!!... (Ved det da jeg har billedet!)
Avatar billede grizzly Nybegynder
02. juni 2003 - 14:57 #14
... så er det måske ikke så fedt igen hvis det er blevet stålet...
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
02. juni 2003 - 15:17 #15
cozey: ej det er det nu ikke...  har sq selv lavet det i PS.. om du så vil tro det eller ej... ville godt så de billede jeg skulle ha stjålet det fra
og jeg kan da godt lige PSD filen op også hvis du så beder vil tror mig
Avatar billede voyager_dfs Nybegynder
26. november 2004 - 08:49 #16
lidt dårlig du påstår du har billedet men ikke vil vise det fram