Avatar billede gijoe Nybegynder
06. maj 2003 - 22:12 Der er 7 kommentarer

Kan ikke køre java applets

Hejsa.
Jeg har netop formatteret min HD og geninstalleret XP. Nu kan min IE ikke længere køre java applets.
Jeg har prøvet følgende uden resultat:
Installeret Sun Java2,
Installeret microsoft VM, version 3805-3810,
Afkrydset alle muligheder (mht. java) under Fanebladet avanceret/indstillinger,
Ændret indstillinger for sikkerhed i IE,
Installeret alle service packs og sikkerhedsopdateringer til IE,
Afinstalleret IE/opdateret denne.

Den bliver ved med at bede om at få installeret en nyere version af Java virtual machine, så snart den skal køre java.

Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak.

Henrik
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 22:13 #1
www.sun.com/getjava <-hent den nyeste her.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 22:13 #2
Det var et svar.
Avatar billede gijoe Nybegynder
06. maj 2003 - 22:19 #3
Den har jeg afprøvet, men den virker ikke optimalt på flere af de sider der bruger java, og slet ikke når jeg bruger netbank.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 22:59 #4
Hvilke sider har du problemer med?
Avatar billede gijoe Nybegynder
06. maj 2003 - 23:31 #5
Somregel de sider der indeholder spil fx. tv2, men ligeledes den netbank jeg har, som er java baseret .
Avatar billede apj Nybegynder
19. november 2003 - 17:42 #6
jeg har samme problem
Avatar billede ohio Nybegynder
07. oktober 2004 - 17:08 #7
Jeg har også samme problem.