Avatar billede reinhard Nybegynder
06. maj 2003 - 19:58 Der er 5 kommentarer

ITouch (Logitech) trådløs tastatur

Trådløs tastatur fra Logitech type Y-RC14 (cordless desktop).
Selvom jeg bruger nyeste iTouch driver, så kommer xp med en fejlmedelse og lukker programmet. Efter afinstallation er der ikke nogle problemer. Er der andre der har observeret samme fejl?? Der er ikke nogle svar fra Logitech på dette problem.
mvh
Reinhard
Avatar billede lrd Nybegynder
06. maj 2003 - 20:06 #1
Jeg har samme sæt men har dog ikke haft det mindste problem
Avatar billede lrd Nybegynder
06. maj 2003 - 20:08 #2
Måske skal du bare ignorer det hvis du ikke mærker yderlige til det.

Har samme problem med GeForce 4 ti4200. Når jeg installere driver eller kort siger den oz det ikke er kompitable med Xp men trykker jeg videre mærker jeg intet til det.

Lrd
Avatar billede reinhard Nybegynder
06. maj 2003 - 22:08 #3
Ok, men fejlmeddelsen kommer ikke kun efter installation, men dukker op fra til til anden, efter jeg har startet maskinen.
Reinhard
Avatar billede haverslev Novice
06. maj 2003 - 22:30 #4
min søn havde samme problem, men efter at tastatur og mus blev sat på PS/2 porte, der følger normalt et adapterstik med tastaturet - USB/PS/2
(på hans maskine var tastaturet, først på Usb porten og musen på PS/2 porten) Det perfekt og uden fejlmeddelser.
Avatar billede haverslev Novice
06. maj 2003 - 22:33 #5
undskyld-> Det kører perfekt og uden fejlmeddelser, skulle der have stået.