Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 15:55 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Gratis logo søges...

Hej.

Skal bruge et logo til et nyt firma, der skal koncentrere sig om spiritusprodukter. Logoet skal være simpelt, men samtidig udstråle fest og farver (hvis det er muligt?) og samtidig skal det kunne bruges i sort/hvid... Der skal stå "koktail", hvor de to k'er på en eller anden måde er fremhævet.
Håber på nogle fede udkast... og helst uden beregning;o)

Mvh. Karsten Schou Olsen
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 16:21 #1
"Helst" uden beregning?! ;p
Så du er villig, eller? *S*
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 16:27 #2
hehe - ok, skidt formuleret... det SKAL være uden beregning! har ikke de store penge at rutte med. Er det så helt på månen at spørge efter noget, hvis det skal være gratis? Håber stadig du/andre kan og vil hjælpe mig...
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 16:56 #3
Her er et lille bidrag mit navn vil blive fjernet hvis du vælger at bruge dette!

www.hodclan.dk/koktail.jpg
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 16:57 #4
Hvis du vælger at bruge dette skriv din mail og accept dette svar så sender jeg uden navn på
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 17:11 #5
ok, tak for bidraget - ser gerne flere:o) Er ikke ene om at skulle tage beslutningen, så jeg kan ikke love til den ene eller den anden side endnu... Men i mellemtiden, skal I være velkomne til at komme med flere forslag!

Snolle -> måske lidt mere simpelt end det du har lavet. Det er et logo, der skal kunne bruges til alt i et firma - brevpapir, hjemmeside, tryk på diverse materialer osv.
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:38 #6
www.hodclan.dk/koktaillogo.jpg ved ikke med det men samme præncip med mit navn :P
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:40 #7
agh lol ok har glemt T'et men hvis du kan lide det laver jeg det med T'et i ! og sender psd'en til dig
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 17:47 #8
hmm... det falder desværre ikke helt i min smag - sorry. Det er næsten FOR simpelt, eller - undskyld udtrykket - for kedeligt! Ved godt jeg er superbesværlig, men håber det er ok;o)
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:49 #9
helt i orden kan godt se det men det skal jo funke sort/hvid ikke?
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 17:52 #10
jo, det er rigtigt nok, men vil næsten hellere se udkast i farver i første omgang, og så kan vi altid kigge på den sort/hvide del senere...
Avatar billede snolle Nybegynder
06. maj 2003 - 17:52 #11
Hvad med det første bare teksten fra det eller teksten og bølgestregerne?
Avatar billede miss-g Seniormester
06. maj 2003 - 21:55 #12
Et skud.....

Måske lidt farve i glasset?
Andre farver bogstaver?

http://nicolin.starthotel.dk/koktail.htm
Avatar billede raffar Juniormester
06. maj 2003 - 22:10 #13
Her er et forslag fra mig http://raffar.1go.dk/exp/cheops/
Håber at det falder i din smag. Det er enkelt og genkendeligt.
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 22:21 #14
miss-g -> det ser fedt ud, kan godt lide ideen idet. Har selv leget lidt med den font du bruger. Der er lidt mere spil og fest og aktualitet i det med cocktailen og sugerøret. hvis du gider at prøve nogle andre farver, ville det være super. Du er selvfølgelig også stadig velkommen til at lave flere forslag;o)

raffar -> Lækkert at se, at det vælter ind med forslag. Har selv leget lidt med ideen med at dele baggrunden op, men synes næsten det bliver lidt for meget "Den Danske Bank" agtigt... Bryder mig heller ikke helt om skrifttypen - den er næsten for stilet/elegant, og udstråler ikke nok liv og fest. Men ser også meget gerne flere forslag fra din hånd!
Avatar billede miss-g Seniormester
06. maj 2003 - 22:25 #15
Jeps - leger videre i morgen. Skal i seng nu *S* Godt at vi nærmer os noget *S*

Et logo skal jo også kunne ses i lille format....

Er der egentlig nogle bestemte farver/farve du skal have på?

Rød passer til kirsebæret....
Avatar billede cheops Nybegynder
06. maj 2003 - 22:29 #16
Nej, vi har ikke lagt os fast på nogle farver endnu, så vi er åbne for forslag. Glæder mig meget til at se flere forslag imorgen - tak for hjælpen so far... sov godt!
Avatar billede miss-g Seniormester
12. maj 2003 - 11:15 #17
Nye:

http://nicolin.starthotel.dk/koktail.htm

Kan ikke komme på mere.....hm.
Avatar billede raffar Juniormester
12. maj 2003 - 20:18 #18
miss-g > Virkelig flot ... og ikke mindst festligt, samtidig med at det er rent.
Jeg ville høre hvilken font du har brugt til dine logo?

-raffar
Avatar billede miss-g Seniormester
12. maj 2003 - 21:56 #19
Den med Histyle skriften er nok lige farverig nok. Det er sikkert dyrt at trykke *G*

Har skrevet skrifttyperne ved siden af...

http://nicolin.starthotel.dk/koktail.htm

(I nogle tilfælde trækker og hiver jeg lidt i skriften/punkterne)

Tak for ros *S*
Avatar billede raffar Juniormester
12. maj 2003 - 23:49 #20
Jeg takker for info miss-g .....
Hvis det var mig der skulle vælge. Så ville det blive nr. 1 el. nr. 3 fra toppen. Nok helst nr. 3 da det udstråler en dejlig varme, en checked festlighed og nogle flotte og indbydende kurver.
Man drømmer sig hurtigt til et eksotisk paradis ... når man ser på den :)

Flot arbejde!
Avatar billede cheops Nybegynder
14. maj 2003 - 15:41 #21
Miss-g -> Vi er meget interesseret i især det første logo du lavede... Vi vil muligvis gerne bruge det - eller i hvert fald søge inspiration i det! Har du lavet det i Illustrator eller Photoshop? Under alle omstændigheder vil vi blive meget glade, hvis du gider sende .ai-filen eller .psd-filen til kso@tdcadsl.dk hurtigst muligt.

Så snart filerne er modtaget, vil du modtage dine fortjente 200 point.

På forhånd tak
Karsten Schou Olsen og Kenneth Fuglevig Andersen.
Avatar billede miss-g Seniormester
14. maj 2003 - 18:01 #22
Har en Illustrator 10 fil. Er hermed sendt.

Tak *S*
Avatar billede cheops Nybegynder
14. maj 2003 - 18:55 #23
Det er modtaget - tusind tak for hjælpen!!!