Avatar billede bizze Nybegynder
23. november 2000 - 20:25 Der er 9 kommentarer

HJÆLP

HI!

jeg fatter det IKKK [counter-strike spray logo]

jeg er ik i stad til at forstå hvordan man laver sit ege Logo ...kald mig dum men jeg kan ik !....

please HjÆLP !..... KOm Nu !

Avatar billede the_netfreak Nybegynder
23. november 2000 - 20:36 #1
Du laver et billede i paint 64x64 pixel og gem filen i C:\\SIERRA\\Half-Life\\logos Enkelt... men husk nu de 400 points ;)

~> the..netfreak
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. november 2000 - 20:38 #2
Hey, skriv din email, og jeg sender lige hvad du vil have.. Du kan også sende dit eget billede i 112X96 pixels, og jeg skal lave det til wad-fil til dig..
Send bare på simon74@sol.dk

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. november 2000 - 20:39 #3
>> The netfreak, din måde er forkert.. Du skal gemme det som en texturefil, som hedder wad, for half-life\'s vedkomne.. Du skal bruge et program der hedder Wally, og det er ikke helt nemt.. Jeg foreslår, at du skriver til mig, bizze!

/vh
Simon
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
23. november 2000 - 20:40 #4
Gå lige ind under: C:\\SIERRA\\Half-Life\\logos der er alle filerne i *.BMP !!!
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
23. november 2000 - 20:43 #5
Sorry... det ser sQ ud til at du har ret... men aligeveller...
Avatar billede roslev Nybegynder
14. december 2000 - 02:20 #6
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
25. marts 2001 - 20:36 #7
Avatar billede stratoboy Nybegynder
31. marts 2001 - 17:32 #8
Lav et med 64x64 og gem det i ***\\Halflife\\Cstrike\\logos, men HUSK, det skal være 8bit. Det vil sige sort-hvid!

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
31. marts 2001 - 17:35 #9
NEEEEEEEEEJ, nu igen!! Det var ikke stratoboy men AND.VANG der har skrevet sidste indlæg. Det er fordi vi er brødre, og når så den ene er logget ind og den anden så kommer til og GLEMMER at logge sig ind.

/Anders