Avatar billede odorf Nybegynder
05. maj 2003 - 15:50 Der er 3 kommentarer

JS... hjælp!

Hej,

www.enregy.dk/eks.txt

Jeg vil gerne have venstre justeret HELE scriptet! Så scriptet køre i venstre side frem for på midten.. Jeg har forsøgt at ændre lidt i den der hedder left:xxx men det har ikke hjulpet det store...

Chr..
Avatar billede postndk Nybegynder
05. maj 2003 - 15:54 #1
ændre det til left:10
Avatar billede postndk Nybegynder
05. maj 2003 - 15:54 #2
for som du skriver, hvis du kun ændrer lidt, så sker der ikke det store...
Avatar billede olebole Juniormester
05. maj 2003 - 18:13 #3
<ole>

Du må kun have én bruger på Eksperten. Løber du tør for points, må du enten vente eller svare på nogle spørgsmål:
  http://www.eksperten.dk/spm/348709

Bruger anmeldt!

/mvh
</bole>