Avatar billede pondusfisker Nybegynder
02. maj 2003 - 15:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafik

kan man overføre signalet fra PC til tvèt ,hvis tvèt ikke har svhs scart, men kun admenlig scart stik, eller er der andre løsninger end at skulle ud og KØBE NYT TV.Jeg har et Geforce 3 ti 200, med tv out.
Avatar billede foralias Praktikant
02. maj 2003 - 15:50 #1
Du kan købe et "s-vhs til scart" omformer stik.
Det koster ikke mange øre hos bilka.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 15:58 #2
Avatar billede pondusfisker Nybegynder
02. maj 2003 - 19:57 #3
JO DEN ER GOD NOK MED JER .SÅDAN ET STIK HAR JEG .HVAD GØR JEG SÅ FORKERT.JEG HAR NVIDIA DRIVER 43.51 PÅ OG GÅR IND I ENSKABER OG SØGER EFTER ET TV MEN DEN STILLER SIG BARE TILBAGE TIL ANALO SKÆRM,OG HVIS JEG TRYKKER PÅ ANVEND BLIVER SKÆRMEN HELT SORT.JEG HAR OGSÅ PRØVET MED DRIVER 41.09 MED SAMME RESULTAT
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2003 - 23:35 #4
lad vær' med at råbe......
Avatar billede foralias Praktikant
05. maj 2003 - 11:00 #5
Du kunne jo bare fortælle at du havde sådan et stik, jeg læser "kan man overføre signalet fra PC til tvèt ,hvis tvèt ikke har svhs scart, men kun admenlig scart stik" sådan at du har et s-vhs stik som du vil have det sat ind i tv'et.
Har du prøvet at force connection på klon udgangen?