Avatar billede olelar Nybegynder
01. maj 2003 - 00:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til netværksdrev

Vi kører et Windows 2ooo netværk, og har brugere udenfor domænet som skal forbindes til nogle drev indenfor domænet.
Dette virker fint, så lang tid at brugerne benytter Windows 2000 Pro, men når brugere der benytter Windows XP skal forbindes tager det op mod 5 - 10 min. at forbinde til drevene.
Hvad kan årsagen til dette være og hvordan kan det løses?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
01. maj 2003 - 00:23 #1
Hvis det er en Windows 2000 server, skal du huske at rette deres DNS til serverens IP, ellers vil du se de lange svartider
Avatar billede olelar Nybegynder
01. maj 2003 - 08:33 #2
De får DHCP tildelt adresser, og det burde jo være ens i 2000 og XP
Avatar billede olelar Nybegynder
17. maj 2003 - 08:29 #3
Der kommer vist ikke noget brugeligt