Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. april 2003 - 11:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Send fra en anden e-mail

Hej,

Jeg har et problem:
Jeg skal have Outlook til at sende fx denne adresse:
konto@domain.ext

Jeg modtager fra denne adresse:
konto@mail.dk

Nu kommer problemet:
Jeg kan sagtens modtage mails, men når jeg skal sende nogle, er det, at der er problemer. Hvis jeg modtager en mail, og besvarer den, så kommer der til at stå konto@mail.dk som afsender. Hvis jeg selv opretter en ny mail og sender, så kommer konto@domain.ext til at stå som afsender!

POP3: pop3.mail.dk
SMTP: smtp.mail.dk

/mikl-dk
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 11:46 #1
Mon det er samme problem som dette?

http://www.eksperten.dk/spm/307162
Avatar billede bredker Nybegynder
30. april 2003 - 11:47 #2
ved langt de fleste udbydere kan du kun sende fra den konto som du erkoblet op til
dvs. at du kan modtage fra alle udbydere når du har konto ved flere
men når du vil sende skal du koble op til den som du bruger som afsender
hvis du trykker på besvar vil den automatisk tage den adresse den er sendt til og så må du selv vælge den anden eller ændre din opkobling til denne udbyder
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. april 2003 - 11:55 #3
Tak - kigger lige på det!

Det er faktisk ikke mig der har problemet, så skal lige snakke med vedkommende. Det er bare nemmere at beskrive i 1. person :D
Avatar billede mbmp Nybegynder
01. maj 2003 - 11:33 #4
Der er også den mulighed at man kan vælge hvilken konto man vil sende fra. Hvis der er en lille pil ved siden af din "send" knap, er det muligt at vælge hvilken konto man vil sende fra.
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 00:57 #5
er problemet løst
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
04. maj 2003 - 01:02 #6
Sorry... Jep!
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 01:03 #7
fint