Avatar billede malissin Nybegynder
30. april 2003 - 05:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

centrering a frames uden scroll=no ?

Sidder og rodder lidt med et site og bruger frames.

Problemet er at jeg ikke kan centrere de to frames under hinanden uden at sætte begge til scoll=no (eller begge til scroll=yes). Det virker fint i netscape, der må beregne centreringen på en anden måde.

Det er imidlertid en uholdbar løsning at sætte top og main frame til samme scroll værdi.

Er der nogen der har en ide ? - min top frame skal have scroll=no og min main frame scroll=yes.

/mal
Avatar billede skovenborg Nybegynder
30. april 2003 - 14:07 #1
Kunne man se koden eventuelt?
Avatar billede olebole Juniormester
30. april 2003 - 19:17 #2
<ole>

Der kommer du ud i en skidt JavaScript-løsning. Desværre er IE også på dette punkt en spand l... at rode i  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede malissin Nybegynder
10. maj 2003 - 22:01 #3
fandt en anden løsning - uden frames :P

/M
Avatar billede olebole Juniormester
11. maj 2003 - 03:20 #4
Det lyder straks langt bedre  ;o)
/mvh