Avatar billede sjedb Nybegynder
29. april 2003 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Skift af harddisk

Jeg har nyligt instaleret harddisk nr. 2 i min computer.
jeg vil gerne flytte styresystem og programmer fra den første og langsomste "master" harddisk og til den nye hurtige "slave" harddisk, uden at geninstallere styresystem og programmer og derefter bytte om på master og slave...
Hvordan flyttes styresystem og programmer dette???
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2003 - 21:44 #1
Avatar billede skaw Nybegynder
29. april 2003 - 21:50 #2
er det fat 32 så var der norton gost med til alle chaintech bundkort
så den skulle væer til at finde
ellers drive image
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. april 2003 - 21:50 #3
http://www.tweakxp.com/TweakXP/readNews.asp?id=470
skulle også mene, at man kan kopiere mellem drev!
Avatar billede skaw Nybegynder
29. april 2003 - 21:55 #4
med drive image skal passe på den man kopierer til bliver master man kan ikke
fortryde det er bedre at lave to disketter koble en brænder til og lave en backup
Avatar billede k-b-n Nybegynder
30. april 2003 - 09:06 #5
Hvis jeg var dig vill jeg bare formatere hardisken og så starte helt forfra..
Avatar billede Celau Praktikant
30. april 2003 - 09:14 #6
Tag et kig på Acronis Migrate Easy... Det kan præcis det du ønsker.
Http://www.acronis.dk
Avatar billede sjedb Nybegynder
30. april 2003 - 16:56 #7
Hej med dig !
Forventningen var naturligvis stor da jeg besøgte hjemmesiden, men.... jeg downloade programmet, instalerede det og genstartede computerer, da jeg starter programmet får jeg meddelelsen "PROGRAMMET SUPPORTERER IKKE DYNAMISKE DISKE" Hvad gør man så
Avatar billede sjedb Nybegynder
02. maj 2003 - 09:25 #8
Tak for jeres indlæg !
Desværre bliver det den hårde vej "instaler på ny". Grunden er
at min oprindelige "gamle" disk er oprettet som en dynamisk disk.