Avatar billede hwa_26 Nybegynder
29. april 2003 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formular som åbner når databasen startes

Jeg har for ca. 3 år siden lavet et lille kunde/fakturasystem i Access, som, når man starter databasen, åbner en form (som hovedmenu). Nu vil jeg gerne udvide databasen med flere funktioner, men hvordan er det nu jeg får startet databasen, så jeg kan redigere i den?
29. april 2003 - 11:55 #1
Hold Shift-tasten nede, når du åbner.
Avatar billede faroe Nybegynder
29. april 2003 - 11:55 #2
hold shift net mens du starter databasen
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
29. april 2003 - 11:58 #3
Det var hurtigt. Jeg kigger lige på den i aften, og lægger nogle points...
Avatar billede 3xa Nybegynder
29. april 2003 - 13:01 #4
Du kan jo også prøve at holde shift nede når du åbner databasen
Avatar billede jesperthomsen Nybegynder
29. april 2003 - 14:27 #5
Du kan også lade være med at holde shift nede og så trykke F11 når du er kommet ind. Så får du kørt din autoexec-makro, hvis du har sådan en.

Eller du kan holde shift nede, selvfølgelig.
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
29. april 2003 - 20:19 #6
Det virker med shift...