Avatar billede fahruk Nybegynder
28. april 2003 - 20:12 Der er 12 kommentarer

Nogen der vil sponsorere os?

eY!

Vi er en flok drenge der har en Counter-Strike clan, og vi vil gerne vide om der måske var nogen der var nogen der ville sponsorere et .dk Domæne. Vi vil selvfølgelig gøre noget for det. Sponsoreren for Banner, og navn på hjemmesiden!

Mvh. Rune
Avatar billede leif Seniormester
28. april 2003 - 20:16 #1
Fortæl noget mere om jer. Evt. et link så man kunne se noget web ???
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. april 2003 - 20:21 #2
Jeg tror sku jeg ville tage til roskilde festival i år og så samle flasker. På 20 minutter har i samlet de 60 kr sådan et koster, så kan i også nå hjem i god tid til en gang CS
Avatar billede fahruk Nybegynder
28. april 2003 - 20:23 #3
Vi er en clan.. i kan alle checke vores hjemmeside www.blaZter.1go.dk.. vi er også på IRC på #BlaZter on quakenet..
Avatar billede leif Seniormester
28. april 2003 - 20:25 #4
Siden ikke fundet !!!!
Avatar billede fahruk Nybegynder
28. april 2003 - 20:38 #5
oka..
www.BlaZter.tk.. den sku virke.. :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. april 2003 - 20:39 #6
God Damnit :P
Avatar billede popsy Novice
28. april 2003 - 20:43 #7
Fejl side, det her er den rigtige :) http://www.team-blazter.tk/
Avatar billede fahruk Nybegynder
28. april 2003 - 20:48 #8
hehe.. fuck j er lame.. :D-- check den lige.. :D
Avatar billede zion_ Nybegynder
29. april 2003 - 18:58 #9
Måske skulle i blive gode til Counter-Strike før i begynder at søge sponsore, jeg er sikker på i vil kunne tilbyde bedre promovering til eventuelle sponsore, når i er lidt ældre, mere professionelle og bedre.
Avatar billede popsy Novice
06. maj 2003 - 00:11 #10
Lukketid
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2003 - 14:52 #11
Er det ikke tid til at lukke ???
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 03:00 #12
Du bør nok give noget feedback, eller få lukket spørgsmålet igen :)