Avatar billede jon3 Nybegynder
28. april 2003 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Håndskrift på PocketPC?

Håber ikke spørgsmålet er for dumt, men jeg har kun haft palm baserede pda'er.
Er der skriftgenkendelse på win PocketPC2002 lige som på min gode gamle palm V, således at jeg kan skrive med min pen og lagre det som fx alm. .txt?
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
28. april 2003 - 16:16 #1
Du skal blot ind under setting/input og ændre det til char. recog.
Så skulle den kunne det også
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
28. april 2003 - 17:43 #2
På et PocketPC OS kan du både genkende enkelt-tegn (som Palm med Grafitti) og hele sætninger. Med i PocketPC følger desuden pocketversioner af Word, Excel, Notepad etc. så du nemt kan eksportere til andre via mail, BT, infrarød eller synkronisering.
Avatar billede jon3 Nybegynder
28. april 2003 - 22:34 #3
jeg har ikke købt en endnu (men er på vej til det). Betyder det, at jeg kan skrive på samme måde som på min palm?
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
28. april 2003 - 22:42 #4
ja
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
29. april 2003 - 16:59 #5
Ikke FULDSTÆNDIG på samme måde, men ideen bag skriften er den samme. Palm har i øvrigt ændret deres på nyere modeller pga. en retssag.
Avatar billede jon3 Nybegynder
29. april 2003 - 23:18 #6
Tak for det, det var meget oplysende! Så tror jeg jeg er klar til en større investering.