Avatar billede li2 Nybegynder
27. april 2003 - 23:59 Der er 7 kommentarer

vudering på halvvej

jeg skal bare bruge noget konstruktiv kritik af denne side den er halvt færdig jeg mangler at uploade 78 billeder endnu så bar kom med kritikken www.mithon.tk p.s den tager lidt tid at loade
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2003 - 00:09 #1
ideen er ny og sjow. det er dejligt, men er så også et ekstra krav til dig om at lave INDLYSENDE navigation så det er til at hitte ud af at komme rundt.

husk også at preloade alternativ-billederne til dine mouseoverskift. det er ikke kønt når man får kyds og alt-tekst ved mouseover.

det er lige lovlig mystisk, og man føler sig lidt lost.
1) gillede at hullet på en golfbane.  OK så siden har nok noget med golf at gøre.
2) men enter fører til links med titler som venner og altmulig andet ikke-golf. så hvad er det så for en side?
3) Efter en del roden rundt deringe ved jeg stadig ikke hvad den side er til eller handler om. Det må de gerne gøre lidt mere gennemskueligt.

mvh JakobA
Avatar billede li2 Nybegynder
28. april 2003 - 00:14 #2
jotak hmm sidne er en personlig side som kun skal bruges til forskelige aktiviteter f-eks at vise hvad jeg kan til venner og denne golfside som du kalder den er jo en forside hvor det der billede der tildfældighvis er et golfhul lige nu skal skifte vær gang man kommer ind på siden
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2003 - 00:15 #3
dine 5*5 billeder ville loade langt hurtigere hvis du lavede dem som eet stort billede med streger på. de links der evt skal være i billedet kan du så lave med et imagemap. Det er også langt nemmere at holde styr på eet stort billede end sådan 25 små billedstumper.
Avatar billede ip_admi Nybegynder
28. april 2003 - 00:28 #4
selve designet af hp´en er god, godt fundet på! Kan godt lide farverne de passer godt sammen.
Ja, du har ret i at den er langsom om at loade, og det jo noget bras, prøv at gøre en ende på det, for det irriterer besøgende meget , så gider de ikke blive inde på den fordi det tager for lang tid tænk på f.eks dem der ikke har adsl-forbindelse...
Som JakobA også siger: "Efter en del roden rundt deringe ved jeg stadig ikke hvad den side er til eller handler om. Det må de gerne gøre lidt mere gennemskueligt"

Det gør jeg heller ikke? hvilket budskab har siden?
Har den et budskab?
Gør den mere sammenhængende.

Men ellers fint arbejde! Den ska ha´ et 9-tal for designet :-).
Avatar billede li2 Nybegynder
28. april 2003 - 00:34 #5
mange danke for den rimelige gode kritik for designet det var det jeg havde satset på en anden ting er at siden ikke riti har noget budskab men at skabe en slags online portof0lio
Avatar billede li2 Nybegynder
28. april 2003 - 00:37 #6
http://www.angelfire.com/alt/nova01/casper1.rar her kan i dl selve hjemmesiden så i kan se den uden at have ventetid eller noget! når i har downloadet dne elelr set på den så sig jeres mening ps inde i den rarfil i donwloader skal i trykke på den der hedder index!
Avatar billede ldrada Nybegynder
28. april 2003 - 17:44 #7
haha! elsker dit design og ville håbe  at jeg havde samme fantasi og kreativitet!
Synes dog at du skal lave en preload på billederne...