Avatar billede casch Nybegynder
27. april 2003 - 22:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Program eller database der kan bruges til dokumentation

Jeg skal bruge et program eller en database hvor jeg kan lave dokumentation på vores virksomheds samlede it-udstyr. Det skal helst være overskueligt, muligt selv at navngive hvert enkelt udstyr. Notere hardware og software, købstidspunkt, garanti mm. Derudover skulle der gerne være plads til at notere hvilke ændring/reparationer der er udført. Det vil være en fordel hvis det derudover var muligt at tilføje flere punkter. Håber der er nogen derude der har det rette produkt til mig :)
Avatar billede kling0n Nybegynder
28. april 2003 - 05:35 #1
jeg mener, der måske ligger nogle standard database templtes i access... har du kigget på mulighederne?
Avatar billede casch Nybegynder
05. maj 2003 - 23:44 #2
luk