Avatar billede andersbramsen Nybegynder
27. april 2003 - 17:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fetchmail problem

Har sat min BSD op til at kunne kører Fetchmail..
Og i starten kunnne den godt se at der var mail på min pop3 på cybercity, men ikke hente dem da den idetifiserede sig som bramsen@localhost, men det har jeg nu fået rettet..
Nu er problemet så bare at så vidt jeg kan se så fetcher den nu mit post som den skal. Men når jeg logger ind og vil se min post, så siger den at der intet er ?
Her er et dump, måske det kan hjælpe...

Checking for mail on server(s) with command fetchmail -v -f '/home/abramsen/.fetchmailrc' vip.cybercity.dk ..

fetchmail: 6.2.0 querying vip.cybercity.dk (protocol POP3) at Sun Apr 27 17:11:15 2003: poll started
fetchmail: POP3< +OK Cubic Circle's v1.31 1998/05/13 POP3 ready <132d0000a4f2ab3e@user3.cybercity.dk>
fetchmail: POP3> CAPA
fetchmail: POP3< -ERR Invalid command, try one of: USER name, PASS string, APOP name digest, QUIT
fetchmail: Invalid command, try one of: USER name, PASS string, APOP name digest, QUIT
fetchmail: Repoll immediately on kam1581@vip.cybercity.dk
fetchmail: POP3< +OK Cubic Circle's v1.31 1998/05/13 POP3 ready <2c2d0000aaf2ab3e@user3.cybercity.dk>
fetchmail: POP3> USER kam1581
fetchmail: POP3< +OK kam1581 selected
fetchmail: POP3> PASS
fetchmail: POP3< +OK Congratulations!
fetchmail: POP3> STAT
fetchmail: POP3< +OK 1 7279
1 message for kam1581 at vip.cybercity.dk (7279 octets).
fetchmail: POP3> LIST
fetchmail: POP3< +OK 1 messages (7279 octets)
fetchmail: POP3< 1 7279
fetchmail: POP3< .
fetchmail: POP3> RETR 1
fetchmail: POP3< +OK 7279 octets
reading message kam1581@vip.cybercity.dk:1 of 1 (7279 octets)
fetchmail: SMTP< 220 proxy ESMTP
fetchmail: SMTP> EHLO localhost
fetchmail: SMTP< 250-proxy
fetchmail: SMTP< 250-PIPELINING
fetchmail: SMTP< 250 8BITMIME
fetchmail: SMTP> MAIL FROM:<bramsen@it-kon.dk>
fetchmail: SMTP< 250 ok
fetchmail: SMTP> RCPT TO:<abramsen@abdisko.dk>
fetchmail: SMTP< 250 ok
fetchmail: SMTP> DATA
fetchmail: SMTP< 354 go ahead
#****************************************************************.*****************************************************.*****************************************.**************************.******************************.****************fetchmail: SMTP>. (EOM)
fetchmail: SMTP< 250 ok 1051456298 qp 7061
flushed
fetchmail: POP3> DELE 1
fetchmail: POP3< +OK Message 1 deleted
fetchmail: POP3> QUIT
fetchmail: POP3< +OK Was it as good for you, as it was for me?  (clean as a baby)
fetchmail: 6.2.0 querying vip.cybercity.dk (protocol POP3) at Sun Apr 27 17:11:39 2003: poll completed
fetchmail: SMTP> QUIT
fetchmail: SMTP< 221 proxy
fetchmail: normal termination, status 0

.. checking complete.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
06. maj 2003 - 13:14 #1
hm.. nu er jeg ikke vild til fetchmail, men jeg har opsat en løsning hvor procmail er brugt til at smide mails det rigtige sted hen, mon det ikke er sådan noget i den stil du også skal have fat i?
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
24. juni 2003 - 20:51 #2
d