Avatar billede jpho Nybegynder
27. april 2003 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Word Formatering ændrer hele dokumentet

Når jeg skriver en overskrift og en efterfølgende tekst og jeg derefter vender tilbage og markerer overskriften for at gøre den fed så bliver hele teksten fed. Hvis jeg så trykker på ikonet med pilen - Fortryd indtastning - fjernes fed fra teksten men bibeholdes for overskriften. Ligeledes hvis jeg f.eks. vil centrere en del af dokumentet.
NB! Jeg har lavet sektionsskift mellem overskrift og tekst.

Problemet er pludseligt opstået. Jeg har sikkert gjort et eller andet i indstillinger - men hvad?

Venlig hilsen Jens Peder
Avatar billede almaj Nybegynder
27. april 2003 - 14:54 #1
har lige selv haft et tilsvarende problem, og var ved at gå amok... Fejlen skyldes at typografien normal var sat til at blive opdateret automatisk - gå ind i formater -> typografier & formater vælg at redigerer "normal" og prøv at fjerne fluebenet ved automatisk opdatering. Det samme kunne være tilfældet for andre af dine typografier.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. april 2003 - 14:57 #2
Kan det være fordi at du har brugt et blødt linjeskift mellem overskriften og brødteksten. Prøv at lave et ganske almindeligt linjeskift ENTER mellem overskriften og teksten, så skulle du være ud over problemet.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 14:57 #3
Hvis ikke det hjælper, og du ikke har foretaget en genstart af din maskine siden problemet opstod, så prøv liste at genstarte.
Avatar billede almaj Nybegynder
27. april 2003 - 14:57 #4
og det skulle jo have været et svar...
Avatar billede jpho Nybegynder
27. april 2003 - 15:03 #5
Tak for hjælpen - det virker.