Avatar billede luther Nybegynder
27. april 2003 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frontpage 2002 og ISS

Jeg har følgende opsætning.

Maskine 1: Windows XP Pro og ISS. Denne maskine ligger på 192.168.1.3 på LAN'et.

Maskine 2: Windows XP Pro og Office XP med Frontpage.

Jeg ønsker at "Publish Web" fra Frontpage på maskine 2 til ISS på maskine 1.

Jeg vælger følgende i Frontpage:
1. File.
2. Publish Web...
3. Jeg taster http://192.168.1.3 i "Enter publish destination"
4. Vælger "OK"
5. Herefter kommer der en dialog box med Username og password. Jeg vælger at bruge den bruger jeg har på maskine 1.
6. Vælger "OK"
7. Dialogbox med Username og password kommer igen og jeg kommer ikke videre.

Er der nogen af jer der kan se hvad jeg har glemt?
Avatar billede hojben Novice
27. april 2003 - 12:54 #1
har du i Frontpage Ext. på IIS sat den bruger til at være administrator? det er den ikke pr default.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. april 2003 - 12:54 #2
jeg mener at IIS'en skal have Frontpage extentions installert for at kunne modtage en WebSide via Frontpage..
Avatar billede luther Nybegynder
27. april 2003 - 13:03 #3
Jeg har installeret Frontpage Extensions.

Jeg ved ikke præcis hvor jeg skal sætte administrator op på Frontpage Ext.
jeg går ud fra det er følgende sted, men det hjalp ikke.

1. Computer Management
2. Services and Applications
3. Websites
4. Højreklikket på Default Web Site
5. Valgte "New/Server Extension Administrator"
6. I dialogboxen "New Administrator" indtastede jeg min bruger.
Avatar billede luther Nybegynder
29. december 2003 - 01:42 #4
Løste problemet ved at have det hele kørende på en computer.