Avatar billede knudh Nybegynder
21. november 2000 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Out of memory ved udprint

Efter at have opdateret fra MacOS8.1 til OS9, vises \"out of memory\" ved udprint, jeg har genindstalleret printersoftware - Canon 4550 - jeg har tildelt printer MEGET hukommelse, intet hjælper.

Mac: G3 - 192 MB RAM, så der skulle være nok at tage af.

Avatar billede egonspock Seniormester
21. november 2000 - 22:06 #1
Svært at vide. Har du version 2.1 af printerdriveren installeret, ellers kan du få den på
http://209.85.7.18/techsupport_download.php3?type=all&p=bjc4550
Det kan være at det er pdf-filer du forsøger at printe. De kan nogen gange koste utroligt meget RAM. Prøv at udskrive en side ad gangen.
Avatar billede Jman Praktikant
22. november 2000 - 10:11 #2
Fra hvilket program printer du...har du tildelt programmet nok hukommelse ?
(æble+I) > hukommelse
Avatar billede foodear Praktikant
27. november 2000 - 12:01 #3
Hej, selvom du tildeler printer meget hukommelse kan det være en god ide at tildele printerstyringen noget mere hukommelse, eller prøv at slå virtuel hukommelse fra, det hjælper i mange tilfælde

/foodear
Avatar billede knudh Nybegynder
27. november 2000 - 21:30 #4
Tak til egonspock - en nyere printerdriver løste problemet

TAk TAK

Knudh
Avatar billede egonspock Seniormester
27. november 2000 - 21:56 #5
Ingen årsag,

Egonspock