Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2003 - 20:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit design er kedeligt

Jeg er ved at designe en ny side som jeg gerne vil holde stilren, hvilket jeg også syntes at jeg overholder, men men lige PT er stilren det samme som kedelig

en der kan give mig et par fif, jeg ved jeg skal have nogle billeder ind, kan bare ikke lige se hvor

MC

www.romdata.dk/bogo
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2003 - 20:28 #1
der er selvfølgelig nogle sider der intet er på men der er også nogle der er noget på mener det er 2

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2003 - 20:32 #2
i bedes kigge ind under menupunkterne

Ikke B & O Produkter

MC
Avatar billede melao Nybegynder
26. april 2003 - 20:41 #3
Når du laver sådan en stilren side, syntes jeg ikke du skulle lade den binde af en grå firkant. Det bryder hele stilen :).
Væk med den, ev, lidt løsrinde (buede?) streger her og der.
Menien mangler lidt spræl gerne en eller anden effekt når man holder musen over punktet, eller bare et eller andet menupunkt
- måske kunne du prøve at lave noget andet end den der klasisske menu opstilling?

Alt i alt vil jeg sige den er for hvid og mangler, lidt kontrast og action.

/Casper
Avatar billede melao Nybegynder
26. april 2003 - 20:41 #4
Preg% :)
Avatar billede melao Nybegynder
26. april 2003 - 20:41 #5
Den vil ikke ligge et svar?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2003 - 20:54 #6
ok. lukker lige her da jeg har fået en nye design ide så jeg starter fra null

MC
Avatar billede konyher Nybegynder
27. april 2003 - 02:36 #7
Noget helt andet ;) sorry,,,Men farveforløb holder ikke rigtigtt soory
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. april 2003 - 11:32 #8
Hvad holder ikke i farverne ???

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. april 2003 - 14:07 #9
Er du ikke lige venlig at begrunde dit agument, vil gerne have lidt at gå ud fra

MC