Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 19:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

mit billede vises ikke ?!?!

harj jeg har en hjemmeside som jeg har oploadet til en FTP server, men når jeg så åbner siden viser den ikke banneret hvad sker der ?
Avatar billede e-man Nybegynder
23. april 2003 - 19:40 #1
Du må give lidt mere information, hvis nogen skal hjælpe dig!!!
Det kan jo være at du slet ikke har sat et banner ind på en side!

FLERE INFORMATIONER!!!
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 19:41 #2
link til siden ?
Avatar billede e-man Nybegynder
23. april 2003 - 19:42 #3
Nemlig! hvor ligger den?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 19:43 #4
tit og ofter sker det med f.eks frontpage/DW og andre wysiwyg editorer at den laver html filen med stier til filer på harddisken, det kan være grunden, men det ville være nemmere at sige hvis du gad vise siden
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 19:45 #5
bær lige over med mig ikke jeg er ret ny til hjemmesider men i kan se mit "indtilvidere" udkast af siden på www.Teamwa.1go.dk

//D_D
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 19:47 #6
Og du er sikker på at dit billede ligger her:
http://www.teamwa.1go.dk/twa.jpg
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 19:51 #7
mit umiddelbare gæt er at du har uploadet billedet i en image-mappe, men på siden du har lavet forventes det at billedet ligger i roden af dit websted
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 19:53 #8
- eller at du slet ikke har ftp'et billedet op naturligvis :)
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 19:54 #9
sagen er den at jeg ikke har brugt en FTP program som F.eks Bulletprof eller sådan noget til opload men bare har brugt. Copy-paste funktoinen

:/
//D_D
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 19:55 #10
jeg har sat billedet ind på FTP serveren
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 19:59 #11
jeg mener billedet har været på FTP serveren HELE TIDEN.... men det virker bare HAT =(
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 20:01 #12
jeg tror at du må tjekke stien endnu en gang. billedet ligger der nemlig ikke :/
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 20:04 #13
nej men jeg sidder med FTP mappen oppe lige nu og der er den lige ved siden af Index.htm... MED det samme navn TWA.jpg.. jeg fatter ikke hvad der sker
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 20:05 #14
har jeg mon skrevet forkert i min Html kodning ??
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 20:07 #15
det kunne være en case sensitive server....
du har skrevet twa.jpg i koden, men siger at filen hedder TWA.jpg
prøv at omdøbe den til twa.jpg
Avatar billede Jman Praktikant
23. april 2003 - 20:09 #16
den er case sensitive
Prøv at link til http://www.teamwa.1go.dk/TWA.jpg
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 20:12 #17
jeg hader case sensitive servere... hva skal det gøre godt for? *G*
Avatar billede d_d Nybegynder
23. april 2003 - 20:17 #18
NICE det virkede :) takker mange gange
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 20:19 #19
så lidt.... (tror da nok det var mig der hjalp ihvertfald *G*)