Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
23. april 2003 - 14:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office assistent taler tysk

Når jeg skriver breve på dansk og laver forkert ordstilling eller andre fejl, og vil have en forklaring på det taler min office assistent dansk.... fint nok
Men når skriver breve på Engelsk og laver fejl, vil have forklaring er Office assistenten tysk sprog!!

Hvordan laver jeg det om så han forklarer mig fejlen på enten DK el. ENG?
Avatar billede rbe Nybegynder
23. april 2003 - 14:39 #1
Du går ind i Programmer, MIcrosoft hjælpeværktøjer, Sprogindstillinger og Ændre sprog i Hjælp.
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
23. april 2003 - 17:16 #2
sorry mate, men der ikke noget som hedder det du snakker om på min windows
Avatar billede rbe Nybegynder
24. april 2003 - 07:45 #3
Hvilken version af Office pakken sidder du så med ?
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
11. januar 2004 - 14:56 #4
lukket