Avatar billede fcs Novice
23. april 2003 - 09:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave et billede der popper op ved en mouse over på en tekst i Pow

Hejsa.

Er det muligt i PowerPoint at lave en mouse over der får et billede tilat poppe op?

Jeg har en tekst, som er et navn. Når jeg kører pointeren hen over teksten, vil jeg gerne have at billedet der passer til navnet popper op. Fjerner jeg pointeren fra navnet igen, skal billedet forsvinde. Hvordan gør man dette?
Avatar billede fcs Novice
24. april 2003 - 17:25 #1
Er der virkelig ingen der ved dette?
Avatar billede almaj Nybegynder
24. april 2003 - 23:33 #2
Det er muligt at lave menusturede handlinger, der kan ses når diasshowet afvikles (diasshow->handlingsindstillinger) der kan man aktiveret et billede til at åbne i ens billededitor - men du bliver selv nød til at lukke vinduet igen.... ellers kunne du måske bruge de indlagte animationer i pp og så køre billeder ind og derefter ud af det enkelte dias... det kræver dog at man ved, hvilket billede der skal bruges først - ved det ikke er den fikse løsning du leder efter, men måske kan den bruges i mangel af bedre....
Avatar billede fcs Novice
28. april 2003 - 14:26 #3
Tjecker lige når jeg er ved min arbejdspc næste gang
Avatar billede fcs Novice
01. maj 2003 - 09:29 #4
Hejsa. Jeg har nu lavet det efter Almajs metode og da det er den bedst løsning der er dukket op, så skal den da have point. Desværre er det ikke helt 100% hvad jeg havde tænkt mig, men det er da bedre end det jeg havde før. Tak for hjælpen.