Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 00:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

flsh program free ?

Hey gutter, er der ikke en som kan fortælle mig et godt program (freeware) som kan lave flash animationer ??

på forhånd tak
//D_D
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
21. april 2003 - 00:37 #1
hent Flash MX på www.macromedia.dk Det er da bedste, men det er kun en trial version...

Du kan også hente den på www.downloads.com
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
21. april 2003 - 00:37 #2
da = det
Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 00:43 #3
men er det osse bruger venligt da jeg jo er ret ny i det :P ??
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
21. april 2003 - 00:50 #4
Ja, du kan læse de tutorials der er i det, men generalt skal man jo lige sætte sig ind i det :D

men det er ikke så svært jeg har siddet med det i 3 uger og har lavet den her:
http://jeppedk.users.whitehat.dk/Default.html
Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 01:05 #5
WOW... såå langt kommer jeg sku da aldrig.. jeg prøvede det lige men det fatter jeg da hat af :P.... alt det der.. hvordan fanden har du lavet noget såå fedt ??
Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 01:13 #6
Puhhha... alt det bare for et banner... har du virkelig kun brugt 3 uger ???. havde det været mig ville det højst sandsynelig tage 3 år :P.. hehe
Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 01:14 #7
banner + menu ^^
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
21. april 2003 - 01:21 #8
hehe... ;D
Du skal bare give dig tid til at lære det ;D
også brug eksperten her som hjælp så går det stærkt :D

men tak for det :D
Avatar billede d_d Nybegynder
21. april 2003 - 01:24 #9
det er skam mig som takker....

//D_D
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
21. april 2003 - 01:25 #10
Det var så lidt ;D