Avatar billede helleann Nybegynder
20. april 2003 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt browservindue der skal åbnes med link

Jeg har på min side lavet et link på en tekst der opretter et nyt browservindue hvor min flashfilm skal køre i, vha. Property Inspector-Open Browser Windue. Det virker fint, men problemet er, at når jeg tester så kan jeg se at linket virker allerede når jeg kører musen over. Samtidig kan jeg se at der står OnMouseOver i Behaviours og det kan jeg ikke rette. Flashen skal jo først virke når man klikker på linket.

Hvad gør jeg ???
Avatar billede bredker Nybegynder
20. april 2003 - 22:46 #1
c/windows/foretrukne
prøv at slætte den her
Avatar billede bredker Nybegynder
20. april 2003 - 22:46 #2
ups >forkert spm sorry
Avatar billede helleann Nybegynder
20. april 2003 - 23:01 #3
Øv - nu håbede jeg ellers at der var en der kunne hjælpe mig med det samme ;-)
Avatar billede bredker Nybegynder
20. april 2003 - 23:07 #4
desvære jeg ville godt hjælpe , men jeg aner ikke en skid om dette emne ,men ville gerne lære det (men det kræver en del tid )
Avatar billede webt Nybegynder
20. april 2003 - 23:13 #5
Gå ind i koden (view/code) og ret onMouseOver til onClick kan ikke lige forstå du ikke kan rette det i behaviour, sorry
Avatar billede helleann Nybegynder
20. april 2003 - 23:18 #6
Det virker !
Tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede webt Nybegynder
20. april 2003 - 23:23 #7
Smider lige et svar så