Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 15:58 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Min første CS-side

Dette er den første CS-clan side jeg har lavet, så jeg ved ikke helt om det er godt nok.

1. Jeg vil gerne have jer eksperter til, som normalt, at bedømme siden ud fra god eksperten manér.

2. Hvis der sidder nogle gavet CS-spillere, så ville det være fedt hvis i kunne fortælle mig om indholdet er godt nok, og hvad der evt. mangler for at få det hele med.

http://www.gn.dyndns.dk/03/

/Bjarke
Avatar billede cdc Novice
20. april 2003 - 16:15 #1
Dit top banner er alt for stort, hvis i da tænker lidt på de der stadig kører med en 800x600 opløsning. Den kommer til at fylde 2/3 af skærmen, og det er lige voldsomt nok.
Synes dine farver i textfeltet er for afvigende til det andet design.

Ellers er den vel som CS sider skal være
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:20 #2
bare for at være nysgerrig... hviken opløsning så du siden med?
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:21 #3
Jeg synes det er en fed side :D
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:22 #4
heh.. tak
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:22 #5
den er lavet på kun 3-dage... gafik, kode og det hele ;O)
Avatar billede cdc Novice
20. april 2003 - 16:24 #6
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:26 #7
ok... har ikke rigtig vænnet mig til at køre i 1600x1200, så jeg kommer til at lave mine sider lidt for store :O)
Avatar billede cdc Novice
20. april 2003 - 16:26 #8
Og i 1024 synes jeg den stadig er meget stor. Fylder halvdelen af skærmen.
Ved ikke hvilke skærme CS spillere har men nok 19-21" når man kigger disse sider igennem.
Men folk udefra med 800 og 1024 opløsning, som står for ca 80 af skærmopløsningene skal scrolle meget
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
20. april 2003 - 19:53 #9
/cdc --> ikke helt ved siden af...
Jeg spiller CS og har en 19" ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. april 2003 - 21:12 #10
(1) Det er en meget enkel og overskuelig side

(2) Synes det er en skam at topdelen fylder så meget, det virker som om den er vigtigere end selve indholdet.

(3) Synes du skal fjerne banner boksen, eller i hvertfald placere den nederst

(4) Der er brugt mange forskellige farver på siden, bestem dig for et par stykker og gennemfør dem igennem hele designet.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
20. april 2003 - 21:49 #11
jakobclausen >> hmm.. det med de mange farver har jeg ikke helt tænkt over, dem jeg har brugt, syntes jeg passer fint sammen.

Kaaaan godt være jeg laver banneret mindre... syntes bare det logo jeg havde laver var så flot :O)... men jo, det fylder jo også meget (KB mæssigt).
Avatar billede rd Nybegynder
24. april 2003 - 13:44 #12
Banneret skal være mindre, meget minde. Brug en anden farve en den hvide i midten.

RD
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. april 2003 - 16:02 #13
Sys bedre om http://80.62.178.58/bjarke/html/index.asp må jeg indrømme :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. april 2003 - 16:09 #14
michaelb >> Jamen den er da ikke ret med CS-stil
Avatar billede rd Nybegynder
29. april 2003 - 18:49 #15
damn det var en meget MEGET offtopic kommentar michaelb.dk... Det virker næsten som reklame...

RD
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. april 2003 - 18:55 #16
Eeej... det er sku ikk reklame du :-)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:06 #17
Det er måske mere de der baggrundhalløj-ting hvor der f.eks. står "Nyt" "info" osv. osv. du skal lave om? Sys ikk de passer ind...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:22 #18
lukker...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:25 #19
Ved ikke hvorfor >> michaelb.dk << nævnte den anden side, men for jer der ikke har fundet ud af det endnu, så er det en anden af mine sider.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
29. april 2003 - 19:57 #20
sys du havde lavet et bedre arbejde der!
Avatar billede rd Nybegynder
29. april 2003 - 20:22 #21
ok sorry michaelb.dk.... jamen jeg må give dig helt ret, det er meget bedre lavet end det her. Jeg syntes lidt det er noget hø med alle de forskellige farver. Også syntes jeg at der for mange forskellige skriftstørrelser.

RD
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
30. april 2003 - 01:38 #22
ok... jamn så tak michaelb.dk, som sagt er det første gang jeg laver en CS side, og det er jo en helt gruppe for sig... så jeg lavede den som jeg mente den skulle se ud, måske vellykket, måske ikke? men den virker ;O) Den ER jo også kun lavet på 3 dage... ikke meget grafik man kan nå, når man også skal programmere en helvedes masse asp, når medlemmerne skal have en grafisk admin brugerflade.
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
30. april 2003 - 17:40 #23
No problem :-D