Avatar billede martex Nybegynder
20. april 2003 - 13:50 Der er 5 kommentarer

Visitkort

Er nogen der kender en side hvor man kan downloade et program, hvor man kan lave visitkort? Det skal være gratis at downloade eller bliver dit svar ikke acepteret.

PS: Hvis du kender en og fortæller den kommer det til at tage noget tid før dit svar bliver acepteret, fordi at jeg sandsynligvis først skal afprøve programmet.

På forhånd Tak.
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
20. april 2003 - 13:58 #1
Du kan da bruge Adobe Photoshop 7.0
hent en trial version på www.downloads.com
Avatar billede halifax Nybegynder
20. april 2003 - 15:14 #2
Der er et par proff. programmer på dette site, som kan prøves i 30 dage. Skulle vel være nok til at du kan få lavet dine kort. Bruger selv et af dem. Laver "great looking" kort.    :)
www.camdevelopment.com
Avatar billede benny.dk Nybegynder
20. april 2003 - 16:13 #3
Microsoft Word.....Tools - Envelopes and labels - Labels - Options. I Labels product vælges Avery A5 and A5. og så vælges L7413.

Du kan købe papir/pap hvor kortene er skåret ud.
Avatar billede dma Nybegynder
20. april 2003 - 21:14 #4
Gå til www.avery.dk og vælg "Downloads" og DesignPro. Så kan du det samme som benny.dk beskriver, bare behøver du ikke Word!

PS! Hvad laver dit spørgsmål egentlig under Økonomiprogrammer!!?
Avatar billede dma Nybegynder
24. juni 2003 - 14:40 #5
Lukketid, kære ven!!