Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. april 2003 - 20:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinXP Vil ikke slukke automatisk!

Jeg har lige installeret Windows Xp på en computer, som oprindelig havde Windows ME.

Nu har jeg det problem, at den ikke vil slukke computeren, når jeg trykker på "luk computeren"

Den kommmer blot med "Du kan nu slukke computeren"

Nogen der har nogle forslag?!

Jeg har kørt Windows update helt igennem!!
Og den seneste bios er på!

EsbWeb
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2003 - 20:45 #1
højreklik på skrivebord - egenskaber - pauseskærm - strømstyring - fanebladet APM - sæt vinge i "Aktiver avanceret strømstyring"
Avatar billede hcma Novice
18. april 2003 - 20:55 #2
Hvis john stiger's forslag ikke virker, skal du nok have opdateret en driver eller to.
Har du et Logitech trådløst tastatur og mus??
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. april 2003 - 21:01 #3
Jeg tjekker lige det john stiger siger - den var nemlig ikke slået til!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2003 - 21:50 #4
Hjalp det?
Avatar billede reinhard Nybegynder
20. april 2003 - 03:06 #5
Hej
Logitech trådløse mus og keyboard (itouch programmet)kan give problemer, som jeg selv har rodet med. Blandt andet kunne keg ikke bruge den nyeste muse driver. Maskinen, ville ikke slukke og genstartede uafbrudt. Løsningen var at køre i fejlsikret tilstand, og slette filerne helt, i tilføj/ slet og installere nogle filer fra 2002, som virkede upåklageligt. Det gode er at man kan går tilbage til den gl. fil, hvis man kom til at installere en nye som ikke virker. Man tor at de nyeste opdateringer indeholder nogle rettelser. Sandheden er dog, at det er de ikke altid tilfældet at det virker.
mvh
Reinhard
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
20. april 2003 - 03:20 #6
JEP - John Stigers løsning virkede, så jeg takker for hjælpen til jer alle!

Men John var først og med den rigtige løsning i mit tilfælde, så han får pointene!

Tak!
EsbWeb
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2003 - 20:21 #7
Takker selv :)