Avatar billede kegud Nybegynder
18. april 2003 - 19:27 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

derb

jeg er i gang med min nye hjemmeside, og nu skal jeg bruge noget grafik eller noget :p
jeg er minus kreativ, så det.
http://www.dexter-web.dk/derb.dk se der
der hvor der er et banner nu, skal jeg ha noget vildere ind! Det skal være i 834x30px og skal jo helst passe til det design jeg har inde nu. Og der SKAL stå "derb.dk", ellers bestemmer I selv
jeg ved ikke hvad folk skal ha for det af point, men I siger bare hvad I skal bruge så det :)
Avatar billede kegud Nybegynder
18. april 2003 - 19:28 #1
og hvis folk laver det i photoshop, ville jeg blive glad hvis jeg kunne få .psd-filen
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
18. april 2003 - 23:51 #2
Så det skal altså ligge for oven?
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
19. april 2003 - 00:19 #3
jeg vil da godt prøve
Avatar billede websolutions Nybegynder
19. april 2003 - 11:43 #4
skriv lige en mail på th@websolutions.dk, så kigger jeg lige på det :-)
Avatar billede kegud Nybegynder
19. april 2003 - 14:21 #5
ja, det skal ligge for oven
Avatar billede e-man Nybegynder
19. april 2003 - 19:33 #6
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
19. april 2003 - 21:14 #7
websolutions > hvorfor lægger du en E-mail ard. som svar sidder du og fisker billige point ?
Avatar billede popsy Novice
20. april 2003 - 00:55 #8
websolutions> Du har lige fået dig en anmeldelse på halsen!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
20. april 2003 - 13:31 #9
For søren websolutions! Du er sq da den BEDSTE til flash hva'? Fed side du har lavet til ham der "tømmeren". HAHA!
Avatar billede kegud Nybegynder
21. april 2003 - 16:39 #10
erhm.. find lige et andet sted at svine folk til. jeg søger hjælp ?
Avatar billede websolutions Nybegynder
21. april 2003 - 16:44 #11
emailen skulle have været et kommentar - beklager
Avatar billede e-man Nybegynder
21. april 2003 - 20:19 #12
Avatar billede kegud Nybegynder
21. april 2003 - 22:13 #13
desværre e-man.. jeg søger noget mere grafisk præget grafik, men tak fordi du prøvede
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
22. april 2003 - 17:21 #14
Hvad mener du helt præcist med "grafisk præget"? Hvad betyder det egentlig? Vil du have animationer eller hvad? Det er altså lidt svært at lave noget, når det ikke må være størrere end det e-man har lavet!
Avatar billede kegud Nybegynder
22. april 2003 - 19:11 #15
glem det. jeg finder sted for grafikere eller noget
Avatar billede razor Nybegynder
02. maj 2003 - 10:54 #16
zpeakerz, sådan nogle kommentarer som den du leverer d. 20/04-2003 kl. 13:31:27 bedes du for fremtiden holde væk fra Eksperten.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
02. maj 2003 - 17:45 #17
---> razor plus websolution

ang. indlægte fra 20/04-2003 kl. 13:31:27.

Jeg undskylder mange gange for kommentaren, og jeg har dog en forklaring!
Efter at havde været hjemme hos en af mine venner og logget ind på eksperten, kom jeg til at gemme mit kodeord på hans pc.
Det har så vist sig at han har skrevet flere indlæg med MIT brugernavn, efter at han har logget ind som sig selv!!!
Samme fejl er sket for e-man. Personligt er han også en ven, og jeg har logget ind hjemme hos ham, og derefter har han kunnet skrive med mit brugernavn, selvom han logger ind som sig selv!!!

Beviset er i et indlæg, hvor en bruger skulle bruge en mand der danser. Her har e-man (med mit brugernavn) lagt et svar ind.
Jeg må indrømme at jeg ikke kan finde linket, men e-man vil sige det samme!

Igen undskyld for min vens opførsel.
Håber ikke det er banne'elses-grund!!!
Avatar billede e-man Nybegynder
02. maj 2003 - 18:29 #18
Du skal ikke skyde skylden på mig! ikke denne gang!

Han har godt nok ret i det med at logge ind med hinandens brugere (du må ikke spørge mig hvordan det skete)

Men det er dog ikke mig der har lavet det indlæg! bevis?
Ved ikke wa jeg ska sige... Det ka da godt være at zpeakerz har brugt min pc, men det er desværre ikke mig der har skrevet det!

Og hvis i lægger mærke til datoerne, kan i se at de 2 svar jeg lavede havde flere dages mellemrum, fordi kegud ikke svarede... Lavede nemlig kun svar/kommentarer efter accept/afvisning...

Så desvæære zpeakerz... Du har selv skrevet det!
Avatar billede e-man Nybegynder
02. maj 2003 - 18:34 #19
og "tømmeren" staves TØMREREN :-)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
02. maj 2003 - 18:40 #20
SLAP NU AF!!! Jeg skrev ikke at det var dig!! Jeg skrev at du var et EKSPEMPEL!!! Jeg skrev DET SAMME SKETE FOR DIG!!! Jeg skrev OGSÅ (han har OGSÅ oplevet det)!!!

Og slap nu lige af med at være smålig! "wa wa tømreren" HVAD SKER DER!?!?
Avatar billede e-man Nybegynder
02. maj 2003 - 19:05 #21
quote: "Igen undskyld for min vens opførsel."

Wa går det så ud på...

Undskylder du på mine vegne eller wa! Wa foregår der...
Avatar billede popsy Novice
02. maj 2003 - 19:26 #22
lol, ja undskyld, men jeg sidder sq og morer mig her :D
Avatar billede e-man Nybegynder
02. maj 2003 - 19:29 #23
Det ska du ikke undskylde... Det er sq ret morsomt :)
Avatar billede popsy Novice
02. maj 2003 - 19:41 #24
;-)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
02. maj 2003 - 19:59 #25
Hvad er du nu min eneste ven??
Hvorfor ville jeg bede om din opbakning hvis jeg mente det var DIG der havde skrevet det?

Quote: "Det ska du ikke undskylde... Det er sq ret morsomt :)"

Det lød SØRME ikke morsomt i den mail du sendte... Og heller ikke i dit tidligere indlæg. Det lød som om du var pisse sur (som du er LIDT for tit nu om stunder).
Måske burde vi fortsætte i det virkelige liv, og ikke på eksperten...?
Avatar billede popsy Novice
02. maj 2003 - 21:40 #26
hehe, minder lidt om et ægteskabeligt skænderi nu, den næste der kommer, er noget i retning af.: Du inviterer mig heller aldrig ud mere *SNØFT* ROFLMAO
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
03. maj 2003 - 13:44 #27
--popsy

ROFLMAO WOW den er der ikke mange der kender *vender det vide ud af øjnene*
Rolling On (the) Floor Laughing My Ass Off
Avatar billede popsy Novice
03. maj 2003 - 13:47 #28
Lol, jeg er jo en gammel ræv :)
Avatar billede e-man Nybegynder
03. maj 2003 - 18:20 #29
--> Quote: "Hvad er du nu min eneste ven??"

Det er jo din egen skyld! Du inviterer mig heller aldrig ud mere :)
Avatar billede e-man Nybegynder
03. maj 2003 - 18:23 #30
HTTOMLWEAHD - "Having the time of my life while eating a hot dog" :)
Avatar billede kegud Nybegynder
05. maj 2003 - 18:47 #31
shhhh... I larmer min e-mail!!
Avatar billede e-man Nybegynder
05. maj 2003 - 18:54 #32
du har jo lukket spm´et... så frameld dig det!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
06. maj 2003 - 18:21 #33
enig. Bare frameld dig!

--> e-man: Quote: "Du inviterer mig heller aldrig ud mere"

Det er sq da kun fordi du er blevet så overvægtig her den sidste tid! Alle glor jo på mig nå vi sætter os i cafe'en!
Avatar billede kegud Nybegynder
08. maj 2003 - 18:21 #34
eller også kunne I smutte ind på ofir chat og snakke derinde?