Avatar billede tams Nybegynder
17. april 2003 - 18:20 Der er 6 kommentarer

Messenger MSN

Jeg har et problem i Messenger (alle versioner). Jeg har købt Microsoft GameVoice, men når jeg skal tale over messenger er det kun den ham i den anden ende der kan høre mig. Jeg har også prøvet med flere, så problemet ligger hos mig. Han kan høre mig. Jeg kan ikke høre ham.
Desuden er den begyndt på, at der slet ikke kan etableres forbindelse. Jeg bruger en router, men tror ikke at det er firewall-problemer da routeren under støtter UPnP som messenger kræver.
Avatar billede kobe14 Nybegynder
17. april 2003 - 18:51 #1
tror det kan vaere at dit lydkort er skod?
Ellers kan jo vaere at ham den anden ikke taler"!
Avatar billede tumben Novice
18. april 2003 - 00:30 #2
bruger du XP ???
Avatar billede tams Nybegynder
18. april 2003 - 10:44 #3
Ja. Jeg bruger XP Pro.
Avatar billede tumben Novice
18. april 2003 - 10:52 #4
er der ikke noget med at Upnp...IKKE er installeret pr default...skal man ikke aktivere det/installere det først....
Avatar billede tams Nybegynder
18. april 2003 - 23:16 #5
UPnP er aktiveret i min router, og jeg har slået firewall fra i windows.
Avatar billede tumben Novice
18. april 2003 - 23:41 #6
jo men jeg mente nu i XP..er der ikke noget med at upnp ..skal slås til/installeres først..oder ????