Avatar billede ladze Nybegynder
17. april 2003 - 17:27 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

GODT KØB??? : Performance MP3 USB Flash Drive 128 mb..

Jeg har set på denne mp3-afspiller på nettet, som virkelig virker god med hensyn til flere ting (der hvor jeg har læst..)

1. bruger ikke bat. men kan tilsluttes til en USB-port hvor den så oplader..

2. Meget plads for pengene: 128 mb for ca. 950 .-

Dog er der vidst nok en ulempe vedrørende høretelefon-stikket... men det skulle vidst nok kunne løses med en omformer...

Er der nogen der har erfaringer med denne mp3-afspiller eller mærke (performance) i det hele taget???

Og ellers.. Lyder det ikke som et fornuftigt køb??

jeg kender nemlig ikke det mærke og sådan, og ca 1000 kr er da også en slags penge :)
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 17:32 #1
Hvorfor købe en med 128 mb til 1000 kr. når du kan få en med 8 GB til 1500? :D
http://www.vildepriser.dk/produkt.html?varenummer=407011&gruppe=26
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 17:34 #2
http://www.vildepriser.dk/gruppe.html?gruppe=26&sort= Der er forskellige størrelser -Og priser.. :)
Avatar billede kobe14 Nybegynder
17. april 2003 - 17:35 #3
Jeg har lige k0bt en lille flash ting.
det er jo ikke en mp3 afspiller men den er sådan en lille fidus til din ubs.
hvor du kan saette alle mulige ting på =) tror ikke det hjaelper dig men det skulle ud
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 17:43 #4
Man kan jo også gemme alm. filer på f.eks. den som jeg linker til med 8 GB.. Og så er der jo rigeligt med plads ;)
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 17:44 #5
F.eks. programet Camouflage kan gemme filer i andre.. F.eks. kan du gemme en MP3 fil i et JPG billede. Programmet skal så også bruges for at skille filerne ad igen.
Avatar billede ladze Nybegynder
17. april 2003 - 18:06 #6
jo tak det lyder da også udemærket, men hvis jeg nu kun har 1000 .- og gerne vil høre om
Performance MP3 USB Flash Drive 128 mb, så kan jeg go ikke bruge det til det helt store..
Avatar billede chalde Seniormester
17. april 2003 - 18:10 #7
det ville være dumt og købe den, da du ikke kan udvide den med mere plads... køb en af de der Encore, eller en der har et memory slot..
Avatar billede ladze Nybegynder
17. april 2003 - 19:26 #8
ja okay, men hvis jeg nu ikke har brug for mere plads...
ville det så være et godt køb?
tror du den vil holde i længden?
jeg har hørt noget om at den fra creative går let i stykker...
Avatar billede frost11 Nybegynder
17. april 2003 - 19:36 #9
så er det jo godt at man har 2 års reklamationsret.ikke sandt
Avatar billede ladze Nybegynder
17. april 2003 - 20:29 #10
jo okay du har fat i noget :)
Avatar billede ladze Nybegynder
17. april 2003 - 20:32 #11
hvad ville du købe (en af jer :) hvis du skulle vælge.
Den fra creative med 128 mb med bat. eller den fra
Performance med 128 mb.... ?
Avatar billede real_icebear Nybegynder
20. april 2003 - 16:00 #12
Er det ikke lidt usmart at ens pc skal være tændt for at lade den op... Det er træls hvis man er på en længer tur hvor den så løber tør for strøm og så kan man ikke lige skifte batteri...
Avatar billede ladze Nybegynder
21. april 2003 - 13:00 #13
Jo det havde jeg faktisk ikke lige tænkt på, det første jeg tænkte var at så skal man ikke af med en bondegård i batteri.
På den anden side skulle jeg måske hellere købe mig en brænder og en cd afspiller istedet. Det kan faktisk næsten bedre betale sig, eller hvad siger du/i??

Point for godt svar :)