Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. november 2000 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frames, hvad er der galt ??

hejsa alle

jeg sider og bikser med nogle frames, men det virker ikke rigtigt, jeg bruger dette

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Hardminisoft.dk</TITLE>
<META NAME=\"Generator\" CONTENT=\"Stone´s WebWriter 3\">
</HEAD>
<BODY>

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"1\" FRAMESPACING=\"5\" BORDER=\"5\" ROWS=\"20%,*\" COLS=\"100%\">
<FRAME SRC=\"shop.html\" NAME=\"shop\" SCROLLING=\"auto\" NORESIZE>
<FRAME SRC=\"cart.html\" NAME=\"cart\" SCROLLING=\"auto\" NORESIZE>
</FRAMESET>
</BODY>
</HTML>

når jeg køre det i min html fil så er skærmen blank.

den første fil som skal hentes heder shop.html og den anden heder cart.html

- Rasser

--------------------------------------------------------------------------------
hejsa alle

jeg sider og bikser med nogle frames, men det virker ikke rigtigt, jeg bruger dette

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Hardminisoft.dk</TITLE>
<META NAME=\"Generator\" CONTENT=\"Stone´s WebWriter 3\">
</HEAD>
<BODY>

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"1\" FRAMESPACING=\"5\" BORDER=\"5\" ROWS=\"20%,*\" COLS=\"100%\">
<FRAME SRC=\"shop.html\" NAME=\"shop\" SCROLLING=\"auto\" NORESIZE>
<FRAME SRC=\"cart.html\" NAME=\"cart\" SCROLLING=\"auto\" NORESIZE>
</FRAMESET>
</BODY>
</HTML>

når jeg køre det i min html fil så er skærmen blank.

den første fil som skal hentes heder shop.html og den anden heder cart.html

- Simon Styrk
Avatar billede simon_styrk Nybegynder
19. november 2000 - 17:16 #1
ups, jeg kom til at kopire det 2 gange
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
19. november 2000 - 17:17 #2
fjern body tags\'ne...
Avatar billede mpj Nybegynder
19. november 2000 - 17:18 #3
øhhh....
Og kom til at acceptere...