Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. november 2000 - 14:21 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Deling af Foretrukne i IE 5.5

Konfiguration:
C-drev: Windows ME DK
G-drev: Windows 2000 DK

hvordan ændrer jeg IE\'s sti til foretrukne i Win2K? Jeg ville gerne kunne bruge de bookmarks jeg har under WinME således at IE i Win ME og Win2K altid har samme sti til mappen med foretrukne! F.eks. tilføjer jeg et link i IE under Win2K og når jeg så genstarter til Win ME har jeg det/de links til rådighed der osse! Hvodden gør jeg det??
Avatar billede speedy Nybegynder
19. november 2000 - 14:59 #1
Du kan gå ind i regedit og så følgende sti :

HKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\Current version\\Explorer\\Shell folders\\

Der står sikkert i forvejen : G:\\WINNT\\FORETRUKNE eller sådan noget. Den ændrer du til det der står i WinME\'s regedit samme sted. Sikkert : C:\\Windows\\Foretrukne

/SpEeDy
Avatar billede mains Nybegynder
19. november 2000 - 15:00 #2
Prøv at find \"Favorites\" med regedit, der burde være en entry hvor der står \"C:\\WINDOWS\\Favorites\", den kan du så ændre.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. november 2000 - 15:42 #3
det var lige det jeg skulle bruge :)