Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i? ideér til hvad jeg kan gøre bedre?

Jeg har lavet en hjemmeside om mig selv
www.friserverplads.dk/jeppe.dk
hvad synes i?
og er der nogle der har nogle ideér til at gøre den mere spændende?
Avatar billede sohl Nybegynder
14. april 2003 - 20:32 #1
siden er mega utydelig på en 1600*1200 så du bør prøve dig frem med nogle mere læselige sider. eks klassikeren sort på hvid. - formen er cool nok hold fast den men tjek lige op på skriften
Avatar billede software-maker Nybegynder
14. april 2003 - 20:33 #2
Flere bileder af dig.

Software-Maker
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:35 #3
ok... sidder nemlig selv kun med en 1024*768...
Det retter jeg så lige :D
Avatar billede software-maker Nybegynder
14. april 2003 - 20:36 #4
HUSK! Bilederne, det er vigtigt man kan se dig, og ikke bare tekst.
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:40 #5
Ja, det skal jeg huske :D
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. april 2003 - 20:40 #6
Den er godt nok lidt grå, hvilket giver en lidt trist stemning. Du bør også prøve en anden skrifttype, som f.eks. Verdana. Den skrifttype du bruger egner sig ikke særligt godt til en computerskærm.
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:43 #7
ok...
så ændre jeg den da bare til Verdana ;D
Avatar billede ladyz Nybegynder
14. april 2003 - 20:50 #8
Jeg aner jo ik hvad din HP handler om, men hvis du vil lave den størrer så kunne du evt. lave forskellige emner øøh ... svært at forklare ... prøv kig her... http://www.foxgirl.webbyen.dk < --- den er måske lidt barnlig, men jeg har lavet en giga stor side, måske lidt for stor ...  men noget alla det! flere billeder af dig. Det er vigtigt at man kan se webmasteren! så forstår man siden bedre! men forskellige emner! ... så den er målrettet mod ALLE! så det ik kun er bestemte der kan gå derind ... noget så dine besøgende kommer igen evt. banner, logo eller lignene. ... hvis du kan finde ud af det!  der er RIGTIG mange ting der kan blive bedre ... ellers er den ... meget god .... du kunne evt. prøve dig frem!

eller en Gæstebog! så du kan høre andres meninger om din side!
der er mange steder på nettet du kan få dig en gratis gb!

på google søgning er der et stort udvalg ... men det er din side, du bestemmer!

M.V.H. Maria (LadyZ)
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:58 #9
Ok... den handler faktisk bare om mig selv som jeg skriver i mit spørgsmål...
men synes bare ikke rigtigt at der var plads til et banner...
Jeg tror jeg vil lave nogle effekter i flash og sætte dem ind..
Avatar billede raffar Juniormester
14. april 2003 - 21:01 #10
Fint layout, men der mangler lidt farver. Jeg ville vælge nogle blide nuancer til at peppe siden lidt op.
Teksten er for uklar og lille for mit øje.
Det var alt fra mig.
Avatar billede zvansen Nybegynder
15. april 2003 - 11:52 #11
og her virker siden ik :)
Avatar billede sen8or Nybegynder
15. april 2003 - 17:25 #12
og her virker siden heller ik :)
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
16. april 2003 - 11:36 #13
Den er oppe igen friserverplads var nede igår
Avatar billede ban_me Nybegynder
16. april 2003 - 15:39 #14
andre farver, og drop det skrå...
Ellers helt fint...
http://www.foxgirl.webbyen.dk er sku da 10 gange grimmere end din
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
16. april 2003 - 15:42 #15
den er sgu fin nok men jeg mener nok at grå og lys grå er generelt for kedeligt få lidt andre farver på og en næmeren læseligt tekst
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
16. april 2003 - 15:58 #16
jeg har selv gang i at lave hjemmesider for folk så hvis i skal bruge et par tips kan i kikke forbi http://www.hpja-design.dk/new som er det nye site jeg har lavet håber i kan bruge det