Avatar billede ladyz Nybegynder
14. april 2003 - 18:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ip numre

Hey!
Jeg tænkte på hvad man kunne bruge andres ip numre til?
Fx. Jeg har en hjemmeside hvor jeg har en gæstebog hvor der er mange der spammer! ... Jeg er så træt af det, og vil finde ud af hvem det er!

Så spørgsmålet er: Kan jeg finde ud af hvem der er gennem IP numre???

og hvor kan jeg finde det??

Så er der det program der skifte IP hver gang man går ind på noget nyt!

Kan en hacker hacke mig ved brug af mit IP??

er det sådan med alle ip??? ... Jeg har ik en skid forstand på det!! SÅ HJÆLP!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
14. april 2003 - 18:18 #1
fx kør command i windows og skriv:

ping ip.ip.ip.ip -a -t

så kommer deres "dømænenavn" frem, og derfra kan du se om de er cybercity bruger eller TDC kunder. Derfra kan du kontakte teleselskaberne og indgive dem...
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
14. april 2003 - 18:18 #2
hvorfor ikke bare ban dem?
Avatar billede riversen Nybegynder
14. april 2003 - 18:22 #3
du kan finde ud af hvilken udbyder der ejer ip-nummeret...ikke hvem der bruger den
www.ripe.net er en mulighed eller pinge som allerede beskrevet.

ja, en hacker kan hacke dig vha. af ip-nr...den eneste måde faktisk.
sådan er det med alle ip'er. IP nr. skal være kendt...det er adressen på din pc ligesom dit vejnavn og husnr er det
Avatar billede riversen Nybegynder
14. april 2003 - 18:39 #4
ja på dit hus selvfølgelig ;-)