Avatar billede freeman Nybegynder
18. november 2000 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook på Lan og alt er væk :-(

Jeg køre normal Outlook på min 56k.. Nu har jeg så min pc på et 512 Kb\'s LAN den næste uges tid.
Jeg køre wink2 og da LAN\'et styres af NT, oprettede jeg en bruger. Win2k laver så en helt ny bruger, og jeg mener HELT NY !
Alle mine password, uploads, emails, meddelser og alt andet som lå i min profil er væk og ligger et eller andet sted.
Hvis jeg sletter alt det lan og nt-bruger, og går tilbage, så har jeg alt det som jeg havde rigtig.

Hvad kan jeg gøre for at få min emails sov. til at ligge i Outlook igen ?!?!?

Jeg kan ikke give flere ponits end 22...da jeg ikke har flere, men jeg håber at I vil hjælpe alligevel..
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 22:03 #1
fårstår ikke helt hvad du mener
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
18. november 2000 - 22:08 #2
Søg efter *.iaf og \"Import\" dem

Søg efter outlook.pst og lig den i C:\\WINDOWS\\Local Settings\\Programdata\\Microsoft\\Outlook

~> the..netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
18. november 2000 - 22:08 #3
dem = den
Avatar billede freeman Nybegynder
19. november 2000 - 15:56 #4
sorry, jeg var hvis lidt mindre under sprit da jeg skrev beskeden :-)
Avatar billede freeman Nybegynder
24. august 2001 - 08:11 #5
wow... den har da ligget her alt for længe