Avatar billede deffejohn Nybegynder
13. april 2003 - 23:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Farveindstillinger med radeon 7200

Jeg har lige sat et radeon 7200 i min computer og downloaded en driver. Mit problem er bare at jeg ingen steder kan indstille gamma og brightness....skal jeg have en anden driver?...eller hvad kan jeg gøre for at få mulighed for at indstille brightness og gamma?
På forhånd tak:)
Avatar billede disky Nybegynder
13. april 2003 - 23:39 #1
Kan du ikke vælge det under avanced ?
Avatar billede deffejohn Nybegynder
13. april 2003 - 23:41 #2
nope...:(...d kunne jeg med mit tidligere Geforce...men ikke med det radeon jeg nu har sat i...
Avatar billede disky Nybegynder
13. april 2003 - 23:42 #3
hmmmm, og den rigtigt ATI driver er installeret og valgt ?
Avatar billede deffejohn Nybegynder
13. april 2003 - 23:43 #4
æhh..Jeg har installeret en ATI-driver...men ved ik om det er den nyeste...hvis jeg prøver at sige opdater driver kan den ikke finde nogle i den der søgning den laver....
Avatar billede disky Nybegynder
13. april 2003 - 23:45 #5
Sorry så har jeg ingen ide :(
Avatar billede deffejohn Nybegynder
13. april 2003 - 23:46 #6
ok...men tak alligevel:)
Avatar billede deffejohn Nybegynder
13. april 2003 - 23:48 #7
men den der ATI-driver jeg har har jeg fundet på ati.com->find a driver og så bare valgt den der står øverst...men r ik 100 pro på at det er den rigtige?
Avatar billede deffejohn Nybegynder
14. april 2003 - 00:00 #8
så fandt jeg ud af det alligevel...skulle downloade noget der hed control panel...men tak for hjælpen disky:)
Avatar billede deffejohn Nybegynder
14. april 2003 - 00:00 #9
.