Avatar billede vultures Nybegynder
13. april 2003 - 22:05 Der er 10 kommentarer

Netværksforbindelser i XP

Netværksforbindelser i mit kontrolpanel vil ikke åbnes, så jeg kan ikke ændre ip-adresser på mine netværkskort. Er der nogen der kender til problem,eller kender anden vej til ændring af IP-adresser?
Avatar billede garfildkat Nybegynder
14. april 2003 - 02:26 #1
hvilket styresystem kører du med ?
Avatar billede garfildkat Nybegynder
14. april 2003 - 02:27 #2
ja ok jeg glemmer at læse
Avatar billede garfildkat Nybegynder
14. april 2003 - 02:31 #3
du kan højre klikke på netwerk ikonet i start og klikke på enskabber
så kommer det samme som man får kontrolpanelet
Avatar billede vultures Nybegynder
14. april 2003 - 07:47 #4
Har lige prøvet,men der sker ikke noget, jeg kører med xp-profesional dansk version.
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. april 2003 - 07:49 #5
Sidder du på et coorporatelan, så kan det være din administrator har fjernet muligheden for at rettei netværksopsætningen..
Avatar billede vultures Nybegynder
14. april 2003 - 09:22 #6
Nej, jeg bor i kollegiet og det er det mest simple ting man burde kunne. Dette kunne jeg før,men vi har to forskellige slags forbindelser,ene gennem proxy, og den anden gennem "fko-gate". Ene gang da jeg var logget på fko-gate havde jeg samme problem,men senere da jeg loggede ud kunne jeg sagtens se mine netværkskort. Men nu har jeg prøvet alt muligt, at genstarte komp,at logge in og ud,at deaktivere og aktivere dem i enhedshåndtering,men intet virker.
Avatar billede garfildkat Nybegynder
14. april 2003 - 13:07 #7
er du logetin som admin eller som en almen bruger ?
Avatar billede vultures Nybegynder
14. april 2003 - 13:40 #8
når jeg logger ind både på proxy og på fko-gate så er det som bruger,men når jeg logger ind i win xp så er det som admin, så vidt jeg ved
Avatar billede vultures Nybegynder
14. april 2003 - 14:23 #9
har lige løst problem ved at sætte den ene netværkskort ud, og det hjælp, men mange tak til alle der gav nogle svar
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. juli 2003 - 14:30 #10
Lukketid ?