Avatar billede ralph4 Nybegynder
12. april 2003 - 22:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

driver

Søger driver til Genius Sound maker live 4.1

HAR søgt på geniusnet.com.tw findes ikke????, Value er IKKE den samme

Den skulle gerne fungere under winXP Home
Avatar billede tommyv Nybegynder
12. april 2003 - 22:28 #1
http://www.driverscollection.com/main.php?Hard=Sound%20Maker%20Live%20Series&By=Genius er der til Live-serien til XP. Er det ikke den du mangler?
Avatar billede tommyv Nybegynder
12. april 2003 - 22:28 #2
Og det skulle selvfølglig være et svar ;-)
Avatar billede tommyv Nybegynder
12. april 2003 - 22:29 #3
Avatar billede ralph4 Nybegynder
12. april 2003 - 22:47 #4
Beklager, det var sikkert det rette link,
ER installeret, fjernet først under enhedshåndtering, og genstart, MEN lyden er STADIG vildt overstyret og meget forvrænget??
Avatar billede jefa Nybegynder
13. april 2003 - 11:03 #5
Avatar billede ralph4 Nybegynder
19. april 2003 - 21:35 #6
Svaret er accepteret pga. din ulejlighed - en skam at jefa ikke svarede, så havde han også fået.
Jeg havde dog de samme links som Jer, men problemet bestod i (pinligt) at portnavnet stod til venstre for porten og jeg læste den højre label, så det var hovedtelefonudgangen der blev brugt. Havde endda min 13 årige søn nede at kravle under skrivebordet for at chekke om jeg havde sat dem rigtigt i.
Avatar billede tommyv Nybegynder
21. april 2003 - 21:26 #7
Takker for points, selvom jeg måske ikke helt fortjente dem ;-)