Avatar billede magneto Nybegynder
12. april 2003 - 09:30 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

CM-revolution.dk feedback

Hvis I vil være søde og komme med noget konstruktiv feedback til http://www.cm-revolution.dk , så ville jeg være taknemlig.
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:34 #1
I menuen sæt style="cursor:hand" så der kommer en link hånd på
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:38 #2
Det ser ellers pænt ud!
Du skulle måske lave en hovedmenu, og derefter under sider, med de ekstra punkter. Det kan være ret uoverskueligt at overskue alle punkterne på en gang!
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:39 #3
link til tilbage til forsiden fra logoet
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:41 #4
Du skal have styr på dine tabel størrelser:
http://www.cm-revolution.dk/desktops.php
http://www.cm-revolution.dk/skins.php
hvis feks skifter imellem ovenstående sider, flytter dine tabeller sig
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:43 #5
Chat linket virker ikke i kommunikation
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:44 #6
Der er flere links i menuerne der ikke virker!
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:45 #7
Højden på dine tre hoved tabeller har ikke samme størrelse
Avatar billede twm Nybegynder
12. april 2003 - 09:47 #8
Uden at have taget stilling til hvad der står på siderne, syntes jeg det ser godt! ;)
I skal bare have fjernet alle små skavankerne, der irriterer helheds indtrykket!

Held og lykke!
/TWM
Avatar billede mal_t Nybegynder
12. april 2003 - 12:06 #9
Når dine wallpapers loader, tar det en helveds tid, det er nok fordi den loader et stort billede, som bare er gjort lille.

Synes dit banner er meget fint, men man kunne måske overveje at gøre foboldspillerne mere blå, det ville få det til at passe lidt bedre ind!

Enig i at det er en lidt uoverskuelig menu.
Avatar billede mal_t Nybegynder
12. april 2003 - 12:06 #10
svar..
Avatar billede izemate Nybegynder
12. april 2003 - 12:12 #11
har lige et par ting hvad grafik angår !
Toppen synes jeg nu ikke så godt om.
Kan heller ikke så godt lide at der hvor menuoverskrifterne står alså nyheder, grafik osv. de er for "høje" håber du forstå :)

<\\izemate
Avatar billede xx007x Nybegynder
12. april 2003 - 16:06 #12
fin side og farve, men det ser lidt klodset at menuerne er meget længerer end bodyen
Avatar billede magneto Nybegynder
13. april 2003 - 15:50 #13
Tak for kritikken, det vil blive kigget nærmere på :-)