Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
11. april 2003 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afslut process ud fra process caption, hvorledes ???

Jeg har en listbox hvor alle aktive processer bliver listed

Hvordan er det muligt at afslutte dem som er i en bestemt listbox, når man kun har navnet ??
Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 22:32 #1
Kan du ikke
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
11. april 2003 - 22:44 #2
Det må man da kunne....
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
11. april 2003 - 22:45 #3
Kan man så ikke lave en funktion som finder det der skal til for at kunne afslutte den fornødne process ??

Håber du forstår...
Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 22:49 #4
Har spurgt rundt omkring om det samme og har alle steder fået svaret at det kan man ikke, så hvis du ved hvordan, så lad endelig høre.
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
13. april 2003 - 17:36 #5
Damn....

Hvordan kan det så være at Microsoft kan

Hvis de kan, selv om de har lavet systemet, så skulle det vel også være muligt at finde på en måde ??
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
17. april 2003 - 13:31 #6
Hmmm, hvis det ikke kan lade sig gøre, så er der jo ingen point !