Avatar billede sofy Nybegynder
11. april 2003 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Endnotes før litteraturliste

Jeg igang med at skrive en stor opgave i W97. Når jeg skal definere mine endnotes, kan jeg vælge at have dem efter sektionskift (dvs. efter hvert kapitel, hvor jeg har indsat mine sektionsskift) eller i slutningen af mit dokumenter. Jeg vil dog gerne have dem ind efter sidste kapitel og før bilag og literaturliste(der også sektionsskift i den sidste del af dokumentet). Er der nogen smart måde at gøre det på?
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
11. april 2003 - 13:59 #1
Jeg vil umiddelbart vurdere, at det letteste er at have bilag i et separat dokument. Du kan jo bruge samme skabelon og lave fortløbende sidenumre ved at sætte startsiden til en mere end sidste side i hoveddokumentet (efter at dette er lavet færdigt). Du indstiller første sidenummer f.eks. ved at vælge Vis->Sidehoved og sidefod... og så klikke på ikonet med en hånd der har fat i et ark med et #-tegn på (formatering af sidetal). I nederste felt kan du instille første sidenummer.
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
11. april 2003 - 14:00 #2
Glemte lige at pointere, at ved at flytte bilagene til et separat dokument kan du vælge slutnoter tilsidst i dokumentet... Så skulle det passe med den ønskede rækkefølge.
11. april 2003 - 14:31 #3
Nej det er der ikke.

Slutnoter kan enten indsættes efter hver sektion eller som afslutning på dokumentet, og der er ingen metoder til at omgå dette. Desværre ikke særligt fleksibelt.
Avatar billede sofy Nybegynder
12. april 2003 - 17:56 #4
Tak for svaret, det var surt at det ikke kan lade sig gøre. Det eneste problem ved at have bilag og litteraturliste i et andet dokument er at de ikke kommer med i den automatisk genererede indholdsfortegnelsen, eller? kan det lade sig gøre?
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
01. maj 2003 - 12:40 #5
Hvis man bruger den såkaldte Office Binder (tillægsprogram der følger med Office pakken) kan man godt "binde" flere dokumenter sammen og bl.a. have fortløbende sidenumre i dem og fælles indholdsfortegnelse. Det kræver blot at man opretter en binder-fil og vælger hvilke øvrige office-dokumenter der skal indgå i ens "binder" (mappe).