Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 11:57 Der er 61 kommentarer og
1 løsning

Bedøm min Clan side

jaa, sidens adresse er www.wd.starthotel.dk
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 11:58 #1
Kræver foresten internet explore 6.0
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 11:58 #2
det o k :)
Avatar billede exp Juniormester
11. april 2003 - 11:59 #3
Hvorfor kræver den det?
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 12:00 #4
Menuen er umulig at se!
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 12:01 #5
Hvis den skulle være i det nedtonede felt, går der et eller andet galt her, eftersom det meste af menuen er til højre for feltet hos mig.
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 12:01 #6
Ok, så virker det, det var din chartboks, som ikke loadede rigtigt, og derved skubbede menuen.
Avatar billede hbhansen Nybegynder
11. april 2003 - 12:03 #7
Hvorfor har du en boks med scrollbars og inde i den igen en boks med scrollbars meget forvirrende..
Desuden er bagrundsbilledet meget dominerende, og fanger blikket mere end funktionaliteten på sitet.
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 12:03 #8
Hmmmm......men når jeg scroller, rykker menuen ud af feltet igen :(
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
11. april 2003 - 12:06 #9
Der er også en del stavefejl....
Avatar billede exp Juniormester
11. april 2003 - 12:06 #10
synes ihvertfald den er temmelig svær at læse... baggrunden er for rodet og der er for mange farver til at det virker effektivt.

Af en eller anden grund vælger hovedmenuen at "klippe" den del af baggrunden der er i det gennemsigtige område ud ved scroll, med det resultat, at jeg "rykker rundt" med baggrunden

Mit forslag:
Nedton baggrunden, evt grå-skaler, og så skru op for en specifik farve, evt en beige, lysebrun, "militær"-grøn el.lign
Avatar billede exp Juniormester
11. april 2003 - 12:06 #11
svar
Avatar billede pilfinger Nybegynder
11. april 2003 - 12:13 #12
speakfreak jeg køre med IE 5,5 og jeg kan da godt se hvad der står i dinne links og bruge dem så vil mene at 5,5 kan bruges. ellers flot side.
Avatar billede werd Nybegynder
11. april 2003 - 13:45 #13
jeg bruger IE 6.0 og siden fungerer på ingen måde optimalt... menuen ruller ud af kassen når man scroller!! Desuden synes jeg ikke siden er ret pæn!
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 13:46 #14
hvor mange synes den er pæn, rækker hånden op..
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 14:31 #15
Jeg fatter ikke hvad i mener med menuen, der er ingen form for scroll overhodet i den menu!...

Men alt dtte kan skyldes i kører i en meget lav opløsning - husk den er optimeret til dem der spiller DC og de har en kraftig computer (Da BF kræver meget)

Jeg har lavet siden med 1024x768 Jeg har ingen mulighed for at vide hvordan den er på en 640x480 f.eks...
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 14:32 #16
Jo, det kan jeg også se nu... (lavede lige winduet lidt mindre

Det skyldes at bagrunden var vandmærke! Sorry guys!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 14:34 #17
Den kræver internet explore 5.5 eller 6.0 (what the fuck) fordi jeg benytter iframes.. sådan er det bare - dem der ikke kan se den og VIL se den, må sku klikke sig ind på Microsofts hjemmeside og opdatere, ellers er det bare bad ass! Det er min mening
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 14:38 #18
lol, kører i 1024 X 768 :) Hvor mange tror du selv kører i 640 X 480? :-D
Avatar billede pilfinger Nybegynder
11. april 2003 - 14:40 #19
tag det dog roligt Fæøre.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 14:40 #20
håber ikke der er særlig mange
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 14:41 #21
faizan-> Forlad dette spørgsmål, jeg vil vide hvad der kan gøres bedre - ikke nedgøres!
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 14:42 #22
1) ALT for ringe at det kræver IE for at blive vist ordenligt... alene dette vil få siden ned under et 8@13...
2) at browser vinduet skal være min. 1024*768 trækker ned...
3) stavefejl trækker den ned...
4) baggrunden gentager sig selv ud over skærmen... (kan se 4 eksemplare af baggrunds billedet)
5) en del scripting fejl... (se fx members, der er 5 rækker kasser, me kun 4 medlemmer
6) IKKE STANDARD HTML kode... trækker med ned...

alt i alt vil jeg sige < 6 @ 13...

den mest alvorlige fejl er nok at du ikke overholder standarderne, og derfor kan siden kun vises i IE6, og at opløsningen skal være over 1024*768 er heller ikke godt...

prøv at rette disse fejl, så kan det være det bliver bare lidt bedre...

og brug dog en stavekontrol!

Morten
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 14:46 #23
og en ting til, luk dog dette her ned, jeg bliver ved med at få mails....!!!!!
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 14:48 #24
speakfreak, bare fordi der er mange der synes din side er sløv, skal du ikke kaste alt din "surhed" over på mig..
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 15:30 #25
faizan> Jeg holder med spørger, du har ikke bidraget med noget som helst i dette sp! Så drop dine nedladende kommentarer, det er spam!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 15:32 #26
Jeg har en løsning faizan , smut og så lad være med at abonnemere på dette spørsgmål! Jeg tager gerne imod den kritik jeg har fået - men du kommer ikke med begrundelser dea_pgs begrundelse og Kritik var noget jeg søgte.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 15:33 #27
En kommentar til faizan, og jeg beder en Co Admin tage et look!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 15:34 #28
dea_pg ->

Hvordan retter jeg:

at browser vinduet skal være min. 1024*768 trækker ned...
baggrunden gentager sig selv ud over skærmen...
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 15:46 #29
1) laver designet på en måde så det selv kan resize sig, eller må anden måde ikke bliver mindre
2) fx kan du bruge CSS koden til ikke at gentage baggrunds billedet... (background-repeat : none;)

Morten
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 15:54 #30
nice, prøver lige.. Hvor skal den kode være?
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 16:29 #31
uha, jeg bliver så bange...
jeg skrider, og det er vel også en god ide for jer..
snakker med min dør, det får jeg meget mere ud af end at se på jer herinde..
Avatar billede popsy Novice
11. april 2003 - 16:58 #32
?
Avatar billede fangel Nybegynder
11. april 2003 - 18:39 #33
faizan => prøv lige at hold dine beskyldinger tilbage... ved ikke om du har opdaget det, men exp.dk's gennemsnints alder er altså over din... ;) (kan lokkes til at tro at det samme gælder IQ, men man ved jo aldig, de fleste talenter kan forspildes)... der findes faktisk folk der godt kan lige at være her inde på exp.dk, fordi de kan lide at hjælpe folk... og der bliver ikke ved med at være den slags typer hvis dig og dine ligemænd forsætter af den kurs...

så var dit sprog...

Morten Fangel
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 19:32 #34
faizan du er hermed Andmeldt!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 19:33 #35
Du kan vende tilbage, når du har lært at tale pænt om folk!
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 21:31 #36
hvad med at I lærer at komme videre i jeres liv?
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
11. april 2003 - 21:32 #37
slap dog af?!? for helvede.. ingen grund til at både være hoverende og pædagogisk... sådan er livet? hvis man ikke kan tage lidt kritik eller humor (selvom den er dødsyg), så burde man ikke færdes ude i det rigtige liv.. så skulle man sku anmeldes.. og hvis jeg siger at den næste kommentar handler om ekspertens principper, regler og selve konceptet, så vil I sidde og sige "hvordan kunne han forudse det?"..

ps. jeg er ikke nedladende. jeg siger bare min mening
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
11. april 2003 - 21:33 #38
Men på den anden side: eksperten er jo ikke "real life", så man har ret til at være dødsyg...

forresten: jeg ynder at hjælpe folk
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 21:33 #39
der er forskel på at være negativ og sige sin mening, siger det da bare.. ved ikke hvorfor???.........

ZZzZz
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
11. april 2003 - 21:35 #40
Ps. andmeldt staves anmeldt.. du skulle måske skænke dit tastatur en ekstra tanke både her og på din hp <-- lidt konstruktiv kritik.
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 21:37 #41
"der findes faktisk folk der godt kan lige at være her inde på exp.dk"

--- hvad er det for noget, stav......?
Avatar billede amplificator Nybegynder
11. april 2003 - 21:38 #42
Du burde holde dig til spørgsmålet. Hvis ikke så hop væk herfra..
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 22:03 #43
Du fortsætter med hva - du burde forlade indlæget nu (SKAL9, jeg ønsker ikke kommentetarer fra dig...
Avatar billede speakfreak Nybegynder
11. april 2003 - 22:04 #44
Ret ikke på mine stavefejl - da jeg skriver meget hurtigt og ikke tjekker min tekst til en alm debat!
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
12. april 2003 - 09:47 #45
åh, kritik, åh ubarmhjertige kritik.. ville bare bidrage og være en hjælpende person, som Morten Fangel gerne vil have nogle flere af (og de skal vist også være kloge, men de fleste talenter forspildes) <-- gæt selv hvem dén er møntet på...
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 11:54 #46
chucky => ihhh, kan du også agumentere på børnehave måden... flot... nu prøver vi 3kl.'s metoden... "jeg har ret, det har du ik"... det skulle vel aldrig blive dit næste indlæg (så vil i side og sige "hvordan kunne kan forudsige det"... ;)

så prøv lige at bland dig udenom, det skader ingen når man holder sig væk... man SKAL ikke kommentere alle indlæg...

Ved vi ikke alle at "uoplyste" personer's kommentare når ikke tæller helt så meget som så meget andet... ALLE VED at KONKRET og DOKUMENTERET KRITIK er det BEDSTE, da man så ved hvad man skal rette, og så man kan huske det til næste gang... dette er den måde jeg mynter min kritik på, og sådan vil jeg også selv have den, hvis nogen for den ide at jeg skal have lidt kritik... (er altid åben for konstruktiv kritik, men jeg tænder altså af når folk bruger børnehave / muderkastnings metoder)

faizan => find lige en person der ikke har ret før du betivler hans mening...

alle => tror snart dette indlæg skal lukkes og glemmes... vil så nødigt anmelde  folk, bare fordi de ikke kan holde deres argumenter på et ordenligt (og konstruktivt) niveau...

Morten Fangel
Avatar billede faizan Nybegynder
12. april 2003 - 11:56 #47
....
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 12:07 #48
chuncky => jeg har pt anmelt dig for dette spørgsmål, så vi kan få en coAdmin ind så vi kan se hvem han holder med...

jeg har skrevet følgende tekst i tilfelde af at du ville vide det...

---
chucky-zl har udvist ualmindeligt lidt respekt for andre brugere, se fx dette citat:

"ville bare bidrage og være en hjælpende person, som Morten Fangel gerne vil have nogle flere af (og de skal vist også være kloge, men de fleste talenter forspildes) <-- gæt selv hvem dén er møntet på..."

og det kan vist ikke være så meget tvivl om at han simpelt hen ikke kan klare at der findes klogere personer og derfor bliver nød til at irritere dem... ham og Faizan (er tidligere blevet anmelt i dette spm) har lavet en masse spam indlæg, til ingen hjælp og uden nogen sammenhæng med spørgsmål...

håber i også kan se at han (og faizan) ikke kan tillade sig at gøre som de nu gør, og derfor i det mindste giver ham en mundtlig advarsel... det kan da ikke passe at folk sådan skal have ret til det..

Morten Fangel (dea_pg)
---

Morten
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
12. april 2003 - 18:37 #49
Dea_pg (ikke pige)--> Du burde da kunne se, at du har været mindst lige så grov, bare på en indirekte måde, og det er da den største arrogance, man overhovedet kan udvise. og hvis du vil whine lidt, så be my guest. Men mht. at du har ret, og jeg ikke har, er totalt uvedkommende, men måske skulle denne diskussion tages i et debatforum (opfordring til ekspertens webmastere). Er eksperten ved at blive en online terapisession? Man SKAL åbenbart rose hinanden og det skal være stift, koldt, blottet for humor osv. osv.
Forresten: Det handler ikke om hvem der har ret i denne diskussion (og det vælger jeg at kalde det), da vi ikke er uenige om noget faktuelt, men om menneskelige værdier, og hvis humor ikke er en del af mennesket, så er verden af lave...

Hilsen
Den respektløse (spørgsmåls)revser
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
12. april 2003 - 18:38 #50
Please... sæt stavekontrollen på maksimum... man kunne misforstå tingene
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 18:43 #51
chuncky => lad nu bare en coAdmin se på det, og når hans afgørelse kommer, så kan vi snakke videre om hvem der har ret...

og du har ret i at jeg ikke er pige... ;) alle har vel en tid hvor man bare ikke kan gå under sit eget navn... så da jeg oprettede dennne bruger, det hed jeg altid noget med Dea... da man s blev lidt ældre, så indser man at folk ikke synes smadrede navne er seje, så derfor underskriver jeg altid indlæg "Morten" evt "Morten Fangel"...

så lige nu synes jeg at vi (jeg stopper i vhert fald her) skulle stoppe denne meningsløse diskution, og gå hvert til sit...

Morten
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. april 2003 - 19:17 #52
Spørgsmålet er hermed lukket, jeg vil ikke se sådan nogle udtalelser i fremtiden!
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 19:19 #53
speakfream => henvendt til hvem? mig, chucky eller hva'?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. april 2003 - 19:24 #54
de to
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. april 2003 - 19:25 #55
chucky og faizan
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 19:32 #56
OK

PS, hvis du stadig gerne vil have jeg skal hjælpe lidt med dit CSS / resizeable design, så send en mail til mfa@desi-dev.dk... jeg vil somend stadig gerne hjælpe...

Morten
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
12. april 2003 - 19:45 #57
Chunky = chucky... Lær det

Hilsen
Den seje gut, som bare overhovedet ikke kan måles med Morten Fangel eller nå hans guddommelige hellighed.
Avatar billede fangel Nybegynder
12. april 2003 - 19:52 #58
<ironi type="heavy">
hvornår kommer "We're Not Worthy" scenerne? lang tid siden jeg har set sådan nogle... ;)
hvis nogle skulle være i tivlvl, så er det en henvisning til en film, og på ingen måde nedgørende... og hvis nogle (stadig) skulle være i tivivl, så er det Wayne's World...
</ironi>

og man skal ikke tage navne forvekslinger så tungt, jeg er flere gange blevet kaldt dea_pq... ;)

Morten
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. april 2003 - 20:36 #59
Jeg takker
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. april 2003 - 23:57 #60
Eksperten er et sted hvor debat skal holdes i en sober tone og dermed ligne real life. Det er ingen i den virkelige verden som kommer langt ved at svine de personer til man snakker med. Fordi eksperten er en internet side har man ikke ret til at være "dødsyg".

faizan>> Du får en advarsel for at komme med ligegyldige indlæg samt nogle af dine nedsættene kommentarer.

chucky-zl>> Jeg frostår slet ikke hvorfor du lige kommenterer i dette spørgsmål. Eneste grund jeg kan se er du kender faizan og vil prøve at få andre bruger til at "dumme" sig på baggrund af dine kommentarer, samt kalde spam for humor.

Eksperten er et sted hvor der også er plads til humor. Du vil dække over faizan's indlæg ved at kalde det humor. Den holder jo bare ikke når andre brugere har bedt faizan stoppe med de indlæg, men han bliver ved. faizan skulle måske lære andre menneskelige værdier som pli og høflighed.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede speakfreak Nybegynder
13. april 2003 - 00:37 #61
tak, og så håber jeg denne debat er slut...
Avatar billede fangel Nybegynder
13. april 2003 - 10:17 #62
eagleeye => tak for din forståelse...

speakfreak => håber jeg også...

Morten