Avatar billede -master-d- Nybegynder
10. april 2003 - 22:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Freelance programmør til tjeneste...

Hej alle jer som søger en freelance programmør...

Jeg er en 16 årig knægt, 1. års HTX'er i Århus.
Jeg har igennem de sidste 2 år arbejdet med asp, HTML,javascript, XML og WML.
Plus lidt indenfor designing af Hjemmesider

Jeg søger job som freelance programmør.
Hovedsageligt indenfor asp, HTML, javascript og design.
Der er dog også andre muligheder såsom XML, WML og lidt andet.

Jeg ønsker at arbejde på akkord og helst ikke på timeløn, men det kan vi jo altid aftale hvis en opgave kommer på tale.

Hvis dette har fattet dit firmas interesse er du velkommen til at kontakte mig på denpei@denpei.tk eller delle22@hotmail.com.

Mvh. Dennis
Avatar billede locturian Nybegynder
11. april 2003 - 10:30 #1
Please? - Det her er ikke en opslagstavle for folk der søger arbejde....
Avatar billede faizan Nybegynder
11. april 2003 - 10:57 #2
og hvad så? Det er den rette kategori...
Avatar billede nillebis Nybegynder
12. april 2003 - 19:36 #3
Ja da - Det er sgu da for åndsvag at have ondt i røven over det..
Avatar billede -master-d- Nybegynder
21. april 2003 - 10:48 #4
Nå der er vist ingen som gider at lave en ordentlig besvarelse, så lukker dette spørgsmål.